در چارچوب هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته اول ایران و از گروه ب این مسابقات داماش گیلان از ساعت 16:45 سه شنبه هشتم اردیبهشت در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت
کد خبر: ۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در چارچوب هفته بیست و دوم و پایانی لیگ دسته اول ایران و از گروه ب این مسابقات داماش گیلان از ساعت 16:45 سه شنبه هشتم اردیبهشت در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت.

کاروان تیم داماش صبح یکشنبه با اتوبوس رشت را به مقصد تهران ترک کردند و ظهر این روز نیز با هواپیما به مشهد عزیمت نمودند. داماشی‌ها بعدازظهر یکشنبه در هتل ارس این شهر اسکان یافتند و سپس به طور دسته جمعی به حرم مطهر امام رضا (ع) و زیارت مرقد آن حضرت رفتند.

آخرین تمرین آماده سازی داماش گیلان برای دیدار با سیاه جامگان که در واقع آخرین تمرین فصل این تیم نیز محسوب می شود ساعت 12 روز دوشنبه 7 اردیبهشت در یکی از زمین های مشهد برگزار شد.

کادرفنی تیم ترجیح دادند تا برای برگزاری آخرین تمرین که به صورت سبک نیز برگزار شد به استادیوم محل برگزاری مسابقه نروند و در یکی از زمین های نزدیک تر به محل استقرار تیم این تمرین را برگزار کنند.

رضا کرمانشاهی با کمک‌های هادی برزو و محسن سلطانی کار قضاوت دیدار سیاه جامگان مشهد و داماش گیلان را برعهده خواهند داشت و میلاد بای داور چهارم و محمد حسین اسدی ناظر داوری این مسابقه خواهند بود.

در جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته اول تیم سیاه جامگان با 38 امتیاز در مکان نخست قرار دارد و داماش با 26 امتیاز ششم است. مشهدی ها اگر این مسابقه را به سود خود خاتمه دهند به صورت مستقیم راهی لیگ برتر می شوند، اما برد و باخت برای رشتی ها تفاوتی نخواهد داشت.

شورای تامین استانداری خراسان رضوی به مسوولان باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان اعلام کردند که بازی آخر این تیم بایستی در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) برگزار شود.

این در حالی است که اکثر بازی‌های سیاه‌جامگان در این فصل، در ورزشگاه تختی برگزار شده است! تجربه دیدار پلی‌آف مشهدی‌ها با پیکان در فصل گذشته و ورزشگاه لبریز از جمعیت تختی که کنترل را برای نیروهای انتظامی مشهد سخت کرده بود، موجب این هشدار شده بود.

حسین گوهری مدافع کنار داماش گیلان در بازی‌های گذشته که در بازی هفته قبل این تیم در مقابل شهرداری بندرعباس با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شده بود به دلیل محرومیت داماش را در آخرین دیدارش همراهی نمی‌کند.

با توجه به حساسیت آخرین هفته لیگ دسته اول باشگاه های ایران برای برخی تیم های پایین و بالای جدول، دیدار تیم صدرنشین گروه ب یعنی سیاه جامگان مشهد با داماش گیلان علاوه بر شبکه استانی خراسان رضوی از شبکه سراسری ورزش نیز در دقایقی به طور زنده پخش می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار