رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: احسان قائم مقامی اولین استاد بزرگ شطرنج ایران برای برگزاری هفتمین مرحله کلاس آموزشی شطرنج ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه به همدان سفر می کند.
کد خبر: ۲۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 28 April 2015
رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: احسان قائم مقامی اولین استاد بزرگ شطرنج ایران برای برگزاری هفتمین مرحله کلاس آموزشی شطرنج ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه به همدان سفر می کند.
رئیس هیئت شطرنج استان همدان از برگزاری هفتمین مرحله کلاس آموزشی شطرنج با حضور احسان قائم مقامی اولین استاد بزرگ شطرنج ایران در نیمه اردیبهشت خبر داد.
به گزارش مهر، احمدعلی بابایی با اشاره به حضور احسان قائم مقامی در همدان اظهار داشت: شطرنج استان همدان برای پیشرفت قابل ملاحظه و اینکه بتواند در مسابقات قهرمانی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد نیازمند تجربه بزرگان شطرنج کشورمان است که از سال گذشته برنامه ریزی این امر صورت گرفت
وی افزود: طی رایزنی های انجام شده سال گذشته موفق شدیم با احسان قائم مقامی استاد بزرگ بین المللی شطرنج کشورمان به توافق برسیم و در سال گذشته در شش مرحله وی برای برگزاری کلاس به همدان سفر کرد.
رئیس هیئت شطرنج استان همدان با بیان اینکه با قائم مقامی قرارداد یک ساله بسته ایم، گفت: قائم مقامی ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در هفتمین حضور خود در همدان چهار جلسه کلاس آموزشی را طی این دو روز برگزار خواهد کرد.
بابایی عنوان کرد: امیدوار هستیم این موضوع تا پایان سال ۹۴ در همدان ادامه پیدا کند و از حضور احسان قائم مقامی در همدان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه استقبال خانواده های همدانی از کلاس آموزشی استاد بزرگ شطرنج احسان قائم مقامی در سال گذشته مطلوب و راضی کننده بوده است، بیان کرد: بحث مالی این مسئله بر دوش خانواده ها است که خوشبختانه خانواده به خوبی با حمایت های مالی خود از این موضوع حمایت کرده اند.
رئیس هیئت شطرنج استان همدان با بیان اینکه این حرکت ادامه خواهد داشت، بیان کرد: استقبال خانواده ها بسیار مطلوب بود و خانواده ها به این نتیجه رسیدند که این کلاس ها هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است و خواستار ادامه این حرکت شدند.
بابایی با اشاره به برنامه های هیئت شطرنج استان همدان گفت: امیدوارم با موافقت فدراسیون شطرنج میزبانی چند رویداد مهم کشوری در این رشته را در همدان داشته باشیم.وی یادآور شد: در بحث دوم با توجه به اینکه زمان زیادی تا پایان سال تحصیلی دانش آموزان باقی نمانده باید برنامه ریزی خوبی برای برگزاری مدارس شطرنج در تابستان به مانند سال گذشته داشته باشیم و در امر استعدادیابی نیز موفق تر از گذشته عمل کنیم. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار