مدرنترین کارخانه شالیکوبی کشور با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در محمودآباد بهره برداری شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 30 August 2016

به گزارش تابناک مازندران،  فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 12000 متر مربع و با زیربنای 7000 متر از سال 91 عملیات احداث آن آغاز شده و در دو بخش پاربولینگ و میلینگ فعالیت خود را آغاز نموده است.
 
یحیی یوسف پور افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 40000 تن برنج در سال و با اشتغال 25 نفر در راستای حمایت از تولیدات داخلی و با شناخت کامل از بازار تولید و فرآوری های برنج و به منظور بهبود کیفیت و افزایش راندمان تولید برنج داخلی و کاهش ضایعات در زمینه ارقام پر محصول برنج راه اندازی شده است.
 
حسن خیریانپور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری مازندران در این مراسم گفت: تمام عزم و اراده دولت خدمتگزاری مطلوب تر و بهتر به مردم با نگاهی اعتدالی در مجموعه کل کشور می باشد.
 
وی گفت : امسال در هفته دولت 800 پروژه در قالب طرحهای تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری شد.
 
وی افزود: دولت علیرغم تمام مشکلات اقتصادی و تحریم های تجاری که با آن مواجه بود توانست کارنامه موفقی در خدمتگزاری به مردم را ارائه دهد و امسال در سایه تلاش مدیران دولت تدبیر و امید ،تنها در حوزه فن اوری اطلاعات 300 میلیارد تومان طرح در استان بهره برداری شد.
 

معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري مازندران همچنین با اشاره به تلاش دولت برای راه اندازی و تقویت واحدهای صنعتی در کشور گفت: 51 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 47 واحد صنعتی و تولیدی در مازندران به منظور تکمیل واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش بنگاههای اقتصادی زود بازده در هفته جاری پرداخت شد.
 
 
 باشگاه خبرنگاران
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار