سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کرمانشاه
رئیس ستاد سی و نهیمن دوره مسابقات استانی قرآن‌کریم امروز از حضور و سخنرانی مسؤولان کشوری و استانی که روز اختتامیه مسابقات استانی قرآن‌کریم کرمانشاه است، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس،حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان اظهار داشت: بیش از یک هزار و 994 نفر متسابق در نخستین مرحله سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مشارکت کردند که از این تعداد 208 متسابق به مرحله استانی راه پیدا کردند.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متسابقان خواهر و برادر در دو روز متوالی به رقابت پرداختند و 12 داور بین‌المللی و بومی بر عملکرد قرآنی حفاظ و قاریان در هشت رشته قرآنی قضاوت و داوری کردند و در نهایت 14 نفر متسابق برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآنی انتخاب شدند.
این مسؤول سطح برگزاری این مرحله از مسابقات قرآن کریم کرمانشاه را بالا ارزیابی کرد و افزود: بیش از سه هزار نفر از مدعوین علاقه‌مند به مباحث قرآنی در قالب کاروان‌های قرآنی به این مرحله از مسابقات اعزام شدند و با هدف الگوپذیری و کشف استعدادهای برتر از تجارب داوران و متسابقان استانی، کشوری و بین‌المللی بهره‌مند شدند.
به گفته این مسؤول محفل انس با قرآن کریم نیز طی دومین روز از مسابقات قرآنی در مساجد سطح شهر کرمانشاه در راستای ترویج و آشنایی با مفاهیم قرآنی برگزار و با استقبال خوبی همراه شد.
عباسیان ازحضور مسؤولان استانی در زمان برگزاری مسابقات در محل مجتمع فرهنگی بعثت خبر داد و افزود:حضور برخی مسؤولان مستعد و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی از جمله بنیاد ملی نخبگان استان و ... رونق بیشتری به این محفل قرآنی می‌دهد.
رئیس ستاد سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: بر اساس نظر داوران بین‌المللی قرآن کریم، استان کرمانشاه ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی در عرصه فعالیت‌های قرآنی دارد و برگزاری کارگاه‌های تخصصی قرآن کریم برای تربیت مربیان و متسابقان در رشته‌های قرآنی در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد.
وی با اشاره به حضور نمایندگان استانی و مسؤولان کشوری در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم کرمانشاه، اظهار داشت:برخی مسؤولان کشوری و استانی از جمله آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه استان کرمانشاه امروز در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به سخنرانی می‌پردازند و با حضور این مسؤولان، از نفرات برتر مسابقات قرآنی کرمانشاه تجلیل می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار