رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم آغاز ساخت دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد با تأکید بر لزوم توجه به اتخاذ موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، گفت: متاسفانه عده‌ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می‌زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می‌برند.
کد خبر: ۲۹۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 04 September 2016
کلنگ پروژه دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حجت الاسلام والمسلمین الهی زاده قائم مقام دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و علی سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به زمین زده شد.  
 
حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد، اظهار کرد: انتظار می‌رود که دانشگاه علوم قرآنی، افرادی با معارف قرآن تربیت کند و یکی از موارد معارف قرآن تربیت دانشجویان با بصیرت و دانش آموخته مکتب اهل بیت(ع) است.
 
وی با بیان اینکه دانشجو باید وظیفه خود را بشناسد و بدان عمل کند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید خائن را از خادم تشخیص دهید باید ببینید امین و دلسوزِ کیست. اگر شخصی از خائنان دفاع کند و امینِ آنان باشد. هر کس در هر سابقه، شأن، جایگاه، لباس و مقامی امین هر خائنی باشد، خودش خائن است.
 
نماینده ولی فقیه در اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات منافقان، ادامه داد: یکی از مصادیق خائنان به اسلام و امام و قرآن، منافقان بودند که 17 هزار نفر از انسان‌های متدین و بی گناه را کشتند، امروز جنایات داعش در رسانه‌ها مشاهده می‌شود که چگونه افراد را می‌کشند اما جنایات منافقان بدتر از جنایات داعش است. برخی کشورهای اروپایی از منافقان حمایت و از جنایات آنان دفاع می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، خاطرنشان کرد: موجب تأسف است عده‌ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می‌زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می‌برند.
 
در این مراسم که جواد کریمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و جمعی از اساتید معارف قرآنی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا زارع مهرجردی رئیس دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم مشهد گفت: این پروژه در زمینی به مسافت 7 هکتار و زیربنای ٢٨ هزار متر مربع و با ٤٠٠ میلیارد ریال احداث می‌شود.
 
روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب به نقل از وی افزود: فاز اول آن که از امروز شروع می‌شود، با 8 هزار مترمربع و با ٤٠ میلیارد ریال اعتبار اولیه است. این فاز شامل ساختمان اداری، پژوهشی و کلاس‌های درس خواهد بود و فازهای بعدی شامل خوابگاه‌های دانشجویی و اتاق اساتید می‌باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار