کد خبر: ۲۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 28 April 2015

 در سايه ي تعامل و همکاري مردم امروز در استان شاهد موفقيت‌هاي چشمگير در ماموريت‌هاي پليس هستيم و مردم را در کنار خود و يار و ياور خويش احساس مي‌کنيم و اين همدلي را در مناسبت‌هاي آخرسال و تعطيلات نوروزي کاملا" لمس کرديم.

به گزارش خبرنگار ما ؛  گروهي متشکل از خانواده معظم شهداء اصناف، بازاريان، صاحبان صنعت و هيات حسيني و مداحان اهل بيت و عصمت و طهارت، در دفتر کار فرمانده انتظامي استان حضور يافته و از خدمات شايسته و ايثارگرانه‌ي پليس طول سال بويژه ايام تعطيلات نوروزي و مناسبت‌هاي آخر سال تجليل و قدرداني کردند.

سردار محسن حسن‌خاني در اين ديداربا تبريک حلول ماه رجب‌المرجب و آرزوي سالي موفقيت‌آميز براي مسلمانان جهان افزود: خوشبختانه در سايه‌ي تعامل و همکاري مردم امروز در استان شاهد موفقيت هاي چشمگير در ماموريت‌هاي پليس هستيم و جاي شکرگزاري است که در کليه ماموريت‌هاي پليس مردم را در کنار خود و يار و ياور خويش احساس مي کنيم و ما اين همدلي را در مناسبت هاي آخرسال و تعطيلات نوروزي کاملا لمس کرديم.

اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: از اقتدار و توانمندي پليس، افراد مجرم و بزهکار در بيم و هراس و قاطبه جامعه و شهروندان از کارآيي و توانمندي پليس احساس امنيت خاطر و آرامش مي کنند و ما مطمئن هستيم در سال دولت و ملت، همدلي و همزباني با تعميق مشارکت‌هاي مردمي و توجه شهروندان و تلاش روزافزون پليس پيشرفت‌هاي روزافزون در عرصه‌هاي امنيت اجتماعي و شکوفايي اقتصادي و اشتغال و کارآفريني را شاهد خواهيم بود.

وي افزود: در سال 94 توجه به مشارکت هاي مردمي و تربيت نيروي انساني توانمند و کارآمد و پيشگيري اجتماعي و مقابله هدفمند با ناهنجاري‌ها و معضلات اجتماعي و توجه به ريشه هاي جرائم و بزهکاري‌ها را در دستور کار خواهيم داشت.

گفتني است در ادامه مراسم تک تک اعضاي شرکت کننده ضمن تجليل از تلاش‌هاي شايسته پليس به بيان نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود را در فضايي صميمي پرداختند با اهداء چندين لوح سپاس از سردار فرمانده انتظامي استان تقدير و تجليل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار