رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی خبر داد
رئیس سازمان منطقه ویژه استان خراسان جنوبی گفت: واحد مونتاژ خودروهای سنگین منطقه اقتصادی بیرجند در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 05 September 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی٬ اظهار داشت: واحد مونتاژ خودروهای سنگین منطقه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس اعلام شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور منطقه ویژه اقتصادی استان به عنوان موفق‌ترین منطقه ویژه در کشور شناخته و رتبه برتر را کسب کرده است.

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با بیان اینکه باید زمینه ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات فراهم شود، گفت: این اقدام برای محصولات تولیدی استان ارزش افزوده و اشتغال مردم را به همراه است.

صفدری‌زاده عنوان کرد: حضور نخبگان در منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند اشتغال بالایی برای استان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: در منطقه ویژه اقتصادی استان تلاش بر جذب سرمایه‌گذار بوده است که توانسته‌ایم میزبان هشت گروه تجاری در منطقه ویژه اقتصادی استان باشیم.

رئیس سازمان منطقه ویژه خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه مسؤولان به منطقه ویژه اقتصادی نگاه مثبتی بوده است، گفت: تغییر نگاه در بدنه ادارات در ایجاد اشتغال برای مردم باید در استان اجرایی شود.

صفدری‌زاده عنوان کرد: در راستای جذب تولیدکنندگان باید فرهنگ عمومی شکل گیرد و برنامه بلند مدت در استان پیش‌بینی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 400 نفر در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به کار هستند که هدف جذب نیروی بومی در منطقه بوده است.

رئیس سازمان منطقه ویژه خراسان جنوبی با بیان اینکه نخبگان باید به سوی تولید کشور قدم بردارند، گفت: امر تولید بسیار مقدس است و سنگ‌اندازی در این راه خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.ز

صفدری‌زاده اظهار داشت: هدف اصلی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند هدایت سرمایه‌گذاری‌های بومی و غیربومی به سمت اشتغال است.

وی عنوان کرد: حضور فعالان اقتصادی در تشویق سرمایه‌گذاران موثر است که باید مسؤولان در این امر بیشتر تلاش کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار