کد خبر: ۲۹۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 05 September 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که قدرتمند بودن تیم ملی قطر در این شرایط به سود ایران تمام خواهد شد.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که در مصاحبه‌های قبلی نیز تاکید کرده‌ام، قطر یک تیم معمولی نیست و بیشتر به منتخبی از جهان شباهت دارد.

وی تصریح کرد: حضور حداقل 13 بازیکن دو ملیتی در این تیم به نحوی است که دیگر نمی‌توانیم نام آن را تیم ملی فوتبال قطر بگذاریم.

این پیشکسوت فوتبال افزود: به طور قطع حضور این تعداد بازیکن خارجی به قدرتمندتر شدن قطر کمک کرده است، اما در شرایطی خاص این وضعیت به سود ما تمام خواهد شد.

هاشمی‌نسب گفت: حریفان اصلی ما برای صعود به جام جهانی کره جنوبی و قطر در این گروه هستند و علیرغم حضور چین و ازبکستان، به احتمال فراوان رقابت میان سه تیم ایران، کره جنوبی و قطر خواهد بود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه ایران دیدار رودرو برابر قطر را به سود خود خاتمه داده است، باید تمام تلاش خود را به کار بندد تا همین نتیجه را اینبار در خاک قطر تکرار کند.

مدافع اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران افزود: در این صورت ما شش امتیاز کامل برابر قطر را به دست آورده‌ایم و اگر قطر تیم قدرتمندی باشد، می‌تواند در دیدار برابر ازبکستان و چین و حتی کره جنوبی، از این سه تیم امتیاز بگیرد.

هاشمی‌نسب ادامه داد: در این صورت قطر می‌تواند به سود ایران بازی کرده و برای ما نتایج لازم را کسب کند، به ویژه اگر بتواند از کره جنوبی امتیاز بگیرد، شرایط به نفع ما رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به دیدار آتی تیم ملی فوتبال ایران برابر چین گفت: ما خاطرات خوبی برابر چین داریم و در اکثر مسابقات پیروز میدان بوده‌ایم، حتی در دیداری معروف علیرغم عقب بودن از حریف، چهار گل به چینی‌ها در چین زدیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: اما شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده و اگر برنامه لازم برای پیروزی برابر چین را نداشته باشیم، به ویژه اینکه اگر نتوانیم حریف سرعت و گرما و رطوبت هوا در چین شویم، نمی‌توانیم به پیروزی برسیم.

هاشمی‌نسب در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند سه امتیاز دیدار برابر چین را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار