کد خبر: ۲۹۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 05 September 2016
تابناک / مدیر کمیته امداد املش گفت: ۲۱ درصد خانوارهای شهرستان املش تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان‌ هستند که ۲ هزار و ۹۴۰ خانوار روستایی و ۴۷۵ خانوار شهری‌اند.

علی مرتضی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در املش اظهار داشت: 20 مددجوی تحت پوشش این نهاد انقلابی 3 میلیارد و 520 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت در پنج ماه گذشته برای اجرای طرح‌های خودکفایی دریافت کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان املش گفت: این افراد، تسهیلات بانکی ارزان قیمت در زمینه کشاورزی و باغداری، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات دریافت کرده‌اند که 3 میلیارد و 190 میلیون ریال آن از منابع قرض الحسنه بانکی و 330 میلیون ریال هم از محل صندوق امداد امام(ره) تأمین شده است.

وی افزود: 470 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج در پنج ماه گذشته به 26 نوعروس و نوداماد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است که از این تعداد 18 نوعروس و 5 نوداماد و 3 نفر هم بابت ازدواج مجدد از این هدایا برخوردار شده‌اند.

میرزایی گفت: 682 حامی ایتام حمایت از 76 یتیم تحت پوشش این نهاد انقلابی را در شهرستان املش برعهده دارند که 542 نفر از این حامیان املشی ساکن این شهرستان و 140 نفر هم خارج از این شهرستان و استان گیلان ساکن هستند که در پنج ماه گذشته در مجموع 553 میلیون ریال به حساب بانکی ایتام املشی واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به محسنین افزود: 92 حامی در قالب اجرای طرح محسنین حمایت از 60 نفر از فرزندان طلاق، متارکه و زندانیان که توانایی کافی برای تأمین هزینه فرزندانشان را ندارند برعهده گرفتند که 34 نفر از این حامیان، شهرستانی و 58 حامی غیربومی‌اند و در پنج ماه گذشته 107 میلیون ریال در مجموع به حساب بانکی این نیازمندان واریز کرده‌اند.

میرزایی تصریح کرد: 2 هزار و 884 خانوار، معادل 21 درصد خانوار شهرستان املش تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان‌ هستند که 2 هزار و 409 خانوار روستایی و 475 خانوار شهری‌اند که 83 خانوار از حمایت خارج شده و 50 خانوار تحت پوشش قرار گرفته و 23 خانوار هم در نوبت حمایت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار