کد خبر: ۲۹۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 07 September 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان زمینه‌های توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ‌ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، ضرورت زیرساخت‌های این شهرستان است تا بتوانیم به سمت توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: شناسایی این ظرفیت‌ها باید به صورت اساسی و دقیق مورد توجه مسؤولان باشد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

پالیزگیر با اشاره به اختصاص اعتبار 144 میلیارد و 667 میلیون ریالی به این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون 75 میلیارد و 863 میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

وی جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌ها را خواستار شد و گفت: در این راستا مدیران باید در جذب اعتبارات شهرستانی تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم طرح‌های بیشتری را در این شهرستان به مرحله اجرا بگذاریم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: البته اعتبارات دولتی نمی‌تواند پاسخگو باشد، لذا جذب و استفاده از توان بخش خصوصی نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اقدامات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار