پیش بازی تراکتور سازی - پرسپولیس
تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۲۹۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 09 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته پنجم  لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 روز شنبه در ورزشگاه اختصاصی  تراکتور به مصاف هم خواهند رفت.

هفته  پنجم لیگ برتر
شنبه 20 شهریور، ساعت 17:15
ورزشگاه  اختصاصی تراکتور تبریز

پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حال حاضر با 10 امتیاز از چهار بازی در رده نخست جدول رده بندی قرار دارد و با نتایج قابل قبول و بازی های زیبایی که ارائه می دهد دل هوادارانش را در لیگ شانزدهم به دست آورده است. شاگردان برانکو پس از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر دوباره میخواهند با اقتدار لیگ را ادامه بدهند دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز در دیدار حساس فردا مقابل تراکتورسازی هستند. پرسپولیس که در هفته های اخیر بدون حاشیه در حال تمرین هستند  از نظر شکست ناپذیری در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.  تنها حاشیه این روزهای پرسپولیس بحث برگشتن رامین رضائیان بود که توانست با کسب نظر برانکو به جمع سرخ پوشان برگشت.

تراکتورسازی

شاگردان امیر قلعه نویی پس از کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل پیکان تهران و ماشین سازی  روحیه ای بالا در این بازی حضور یافته و به دنبال تداوم بخشیدن به روند خوبشان هستند. سرخ پوشان شهر تبریز در حال حاضر با 8 امتیازدر رده سدوم جدول رده بندی قرار دارند و در صورت کسب پیروزی ضمن صعود در جدول رده بندی می توانند صدر جدول را کسب کند.
نکات جالب بازی فردا


پرسپولیس به دنبال دبل کردن تراکتور!

پرسپولیس که برای اولین با پس از صعود تراکتورسازی به لیگ برتر، در بازی رفت لیگ امسال موفق شد این تیم را در تبریز شکست دهد به دنبال تکرار این پیروز در این بازی است تا به اصطلاح دبل کردن تیم تبریزی می باشد. سرخ پوشان شهر تهران در بازی رفت تراکتورسازی را با یک گل شکست داده بودند.


مساوی هرگز!

در تاریخ بازی های دو تیم در لیگ برتر تا کنون نتیجه مساوی بدست نیامده است. از شش بازی که پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی در چارچوب لیگ برتر باهم انجام داده اند سهم هر کدام از دو تیم سه برد بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار