کد خبر: ۲۹۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 09 September 2016
 امام جمعه موقت چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: بی کفایتی آل سعود در وقوع فاجعه منا نمایان شد و این سلسله ملعونه نشان داد که لیاقت پرچم داری اسلام ناب را ندارد.

حجت الاسلام عباس محمدرضا پور در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار با عرض تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: در فاجعه منا بی کفایتی های آل سعود و وهابیت به خوبی برای مسلمانان و جهان نمایان شد و با این وجود این رژیم نه تنها عذر خواهی نکرده بلکه گستاخانه از ورود هیات حقیقت یاب نیز جلوگیری کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز بیان کرد: ملت ایران باید شاکر نعمت ولایت فقیه باشد و از این نعمت حمایت و پشتیبانی کند تا از گزند بلاها در امان باشد.
وی خطاب به برخی افراد که می گویند ایران نیاز به تسلیحات نظامی ندارد، گفت: دین مبین اسلام دستور داده است که می بایست در مقابل هجمه دشمن خود را قوی کنید و از لحاظ نیرو و ادوات جنگی پیشرو باشید تا دشمن جرأت فکر کردن به دست اندازی به نظام ما را نداشته باشد.
به گزارش ایرنا، مردم نمازگزار چابهار پس از اقامه نماز با برپایی تظاهرات اعتراض آمیز در مسجدجامع امام حسین (ع) با شعارهای محکم و دشمن شکن بی کفایتی آل سعود را فریاد زده و از این سلسله ملعون آل سعود اعلام انزجار کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار