مردم خداجوی شیراز و نمازگزاران جمعه پس از ادای فریضه جمعه در شیراز با فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا جنایت های آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند و در حمایت از شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند .
کد خبر: ۲۹۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 09 September 2016


  تابناک فارس به نقل از ایرنا:نمازگزاران شیراز همچنین خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد فاجعه منا و پیگیری حقوق شهدا و اعلام رسوایی آل سعود در این جنایت هولناک شدند .

راهپیمایان شیراز که با در دست داشتن پارچه نوشته هایی از مصلای شیراز تا چهارراه نمازی حرکت کردند خشم انقلابی خود را نسبت به تبعیضی که آل خلیفه علیه شیخ عیسی قاسم در بحرین روا داشته است اعلام کردند وانزجار خود را نشان دادند .

مراسم راهپیمایی محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود در سالگرد کشتار حجاج بی گناه و ایجاد فاجعه منا و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم با شور انقلابی و با حضور زنان و مردان و اقشار مختلف مردم شیراز برگزار شد .

محمدرضا حسین زاده یکی از نمازگزاران شیراز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این راهپیمایی گفت : مردم همیشه درصحنه شیراز و استان فارس همصدا با دیگر هموطنان در ایران اسلامی باحضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و انزجار خود را از این اقدام غیرانسانی و ضدحقوق بشری اعلام کرده و نابودی آل خلیفه را فریاد زدند .

وی ادامه داد : مرتجعین منطقه باید بدانند که امت اسلامی حمایت خود را از شیخ قاسم برنخواهد داشت و تا اخرین قطره خون خود از آرمان انقلاب و حمایت از مظلوم دفاع خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار