وزیر سابق اطلاعات مطرح کرد؛
وزیر سابق اطلاعات تغییر اصطلاحات برای از بین بردن احساسات در بین نخبگان و غیرنخبگان را حربه امروز دشمن بیان کرد و گفت: دشمن با طراحی و اجرای توطئه نفوذ به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در سه مقوله، مسؤولان، نخبگان و مردم است.
کد خبر: ۲۹۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 10 September 2016
حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات، در همایش «ولایت و بصیرت» که با حضور اساتید و طلاب حوزه های علمیه این استان برگزار شد، به تبیین مسایل مهم روز کشور پرداخت.

به گزارش تابناک تبریز، مصلحی گفت: همان گونه که رهبری فرمودند آل سعود شجره ملعونه است و ضرورت جدی جهان اسلام، تبیین ماهیت واقعی آل سعود به عنوان شجره ملعونه است و در این میان نقش حوزه های علمیه غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام باقر علیه السلام، ابراز امیداوری کرد خدا توفیق دهد در مسیر امامت و ولایت تا پایان عمر ثابت قدم و استوار بمانیم و ان شاءالله در این مسیر پایان عمرمان شهادت قرار داده شود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه جانگداز منا، به نوکری آل سعود برای آمریکا و صهیونیسم جهانی و استکبار اشاره کرد و گفت: شهدای منا مظلوم تاریخ هستند؛ این شهدا حتی در داخل کشور خودمان نیز مظلومیت قابل توجهی دارند و آنهایی که باید در تجلیل از این عزیزان و ادای حق آنان انجام وظیفه کنند، متأسفانه آنطور که باید، عمل نکرده اند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته تنها به یک تشییع جنازه رسمی فرودگاهی بسنده شد و به جای اینکه این عزیزان را به تهران و شهرهای بزرگ بیاورند و استکبار فریاد این ملت را در حمایت آنها بشنود، این اقدام متأسفانه صورت نگرفت و این یکی از مظلومیت های شهدای منا است و حقی است که به گردن ما دارند و همانطور که دو روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید در ادای حق این عزیزان خیلی تلاش کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر ضرورت برملا کردن سابقه آل سعود و نحوه شکل گیری آنها به خصوص شکل گیری وهابیت و بیان عقبه وهابیت تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به وجود سند درباره همکاری و توافق آل سعود برای حفظ و نگهداری صهیونیست ها، روند شکل گیری وهابیت را تشریح کرد.

وی افزود: خط آل سعود و وهابیت از خط اهل سنت جدا است و در طول تاریخ وهابیت مانند گروههای داعش و تکفیری با پشتوانه سرویس های اطلاعاتی خارجی شکل گرفته است.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد آل سعود برای حفظ صهیونیسم در برابر جهان اسلام، عهد و پیمان امضا کرده است.

وی گفت: یهود صهیونیسم در طول تاریخ، گفتمان اصیل پیامبر اسلام(ص) را به سمت گفتمان بنی امیه کشاند و امروز به واسطه رسانه های خود، گفتمان ضد اسلامی را دنبال می کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه رذالت و پست فطرتی آل سعود که نوکر استکبار است، سبب به شهادت رسیدن تعدادی از حاجیان ایرانی و کشورهای مسلمان در منا شد، ابراز کرد: همان گونه که رهبری فرمودند آل سعود شجره ملعونه است و ضرورت جدی جهان اسلام، تبیین ماهیت واقعی آل سعود به عنوان شجره ملعونه است و در این میان نقش حوزه های علمیه غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی افزود: دشمن با طرح نفوذ قصد دارد حساسیت نخبگان، مسؤولان و مردم را نسبت به انقلاب اسلامی کاهش دهد و احساس افراد را نسبت به گفتمان انقلاب کمرنگ کنند و این خطری جدی است.

وزیر سابق اطلاعات تغییر اصطلاحات برای از بین بردن احساسات در بین نخبگان و غیرنخبگان را حربه امروز دشمن بیان کرد و گفت: دشمن با طراحی و اجرای توطئه نفوذ به دنبال ایجاد اشتباه محاسباتی در سه مقوله، مسؤولان، نخبگان و مردم است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، تهدید و ترس را از ترفندهای دشمنان در راستای ایجاد اشتباه محاسباتی مسؤولان تصمیم گیر دانست و به نمونه هایی از این توطئه در بحث مذاکرات هسته ای و همچنین جنگ های نیابتی در منطقه مانند سوریه، عراق و یمن اشاره کرد.

وی در بخش پایانی خود به بحث برجام و دستاوردهای آن نیز اشاره کرد و گفت: نهایت 30 درصد مشکلات اقتصادی ما به برجام برمی گردد، چه چیزی از برجام گیر ما آمد؟ بیش از 100 هزار خودرو میلیاردی مانند پورشه چگونه وارد کشور شده است؟ مگر نمی گویند ما تحریم هستیم، سؤال من این است که این ماشین ها چگونه وارد کشور می شوند؟ بدون نقل و انتقال پول که نمی توانند وارد شوند، چرا این پول ها در تولید به کار گرفته نمی شود؟/انتخاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :