ری-وزیرآموزش و پرورش گفت:پس از تصویب طرح رتبه بندی معلمان و طی مراحل قانونی، این طرح طی چند روز گذشته به آموزش و پرورش ابلاغ شد و مسئولان وزرات آموزش و پرورش به دنبال اجرایی کردن این طرح هستند.
کد خبر: ۲۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 29 April 2015
به گزارش مهر، ظهر امروز علی اصغر فانی در حاشیه حضور فرهنگیان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش در حرم مطهر امام راحل در پاسخ به سوالی درباره این موضوع که طرح رتبه بندی فرهنگیان در چه مرحله ای است اظهار داشت: طرح رتبه بندی معلمان در جلسه پایانی سال ۹۳ در هیئت وزیران به تصویب رسید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: پس از تصویب طرح رتبه بندی معلمان و طی مراحل قانونی، این طرح طی چند روز گذشته به آموزش و پرورش ابلاغ شد و مسئولان وزرات آموزش و پرورش به دنبال اجرایی کردن این طرح هستند.

وی ادامه داد: در زمان مقرر فراخوان متقاضیان برای مراجعه به سایت آموزش و پرورش اعلام می شود و شاخص ها و معیارهای این طرح بر اساس نظرات آنان انجام خواهد شد.

فانی اضافه کرد: تلاش آموزش و پرورش آن است که هر چه سریعتر شاخص های طرح رتبه بندی معلمان آماده شده و به تصویب شروای توسعه مدیریت برسد و پس از آن شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.

این مسئول با تشریح اهداف اجرایی طرح رتبه بندی معلمان یادآورد شد: ارتقا کیفیت آموزش وافزایش شایستگی ها و مهارت ها و انگیزه  معلمان ازجمله اهداف پیش بینی شده در این طرح است.

گفتنی است همزمان با در پیش بودن روز معلم، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان و مسئولان این وزارتخانه و جمعی از فرهنگیان با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های بلند امام راحل تجدید پیمان کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار