کد خبر: ۲۹۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 10 September 2016


مردم ولایی استان البرز ظهر امروز خروش بی‌نظیری علیه جنایات آل‌خلیفه داشته و با مشت‌های گره‌ کرده یک‌ صدا علیه حکام رژیم منحوس و سفاک آل‌سعود قیام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به دنبال افزایش جنایات رژیم خبیثه آل‌سعود و حکومت ملعونه آل‌خلیفه علیه جهان اسلام، مردم مسلمان ایران اسلامی پس از نماز سیاسی ـ عبادی جمعه راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

این راهپیمایی اعتراض‌آمیز در شهرستان‌های مختلف استان البرز، به‌ویژه شهرستان کرج نیز با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار برگزار شد و راهپیمایان بار دیگر با لبیک به فرمان ولی‌امر مسلمین، نفرت و انزجار خود را نسبت به حکومت‌های سرسپرده و دست‌نشانده عربستان سعودی و بحرین نشان دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر آل‌خلیفه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، بار دیگر همراهی و اتحاد خود را با مقاومت اسلامی در سراسر جهان به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش نماز سیاسی ـ عبادی جمعه امروز شهرستان کرج نیز به امامت آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی خطیب جمعه شهرستان کرج و با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهری برگزار شد.

خطیب جمعه شهرستان کرج در خطبه‌های دوم نماز، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به رهنمودهای اخیر مقام عظمای ولایت درباره جنایات رژیم ملعونه و خبیثه آل‌سعود اشاره کرد و گفت: این رژیم دست‌نشانده از بیت‌المال مسلمین علیه جهان اسلام استفاده کرده و دستان سران این رژیم به خون مسلمانان، به‌ویژه سوریه و یمن آغشته شده است.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام عظمای ولایت به‌ویژه پیام تاریخی ایشان موجب روشنگری و افزایش آگاهی افکار عمومی جهان ازجمله امت اسلام شد و امروز شاهد هستیم که جهان اسلام نسبت به جنایات آل سعود اعلام انزجار می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: امت اسلام باید هوشیار بوده و با افزایش بصیرت اجازه ندهد که حکومت‌های به‌ظاهر اسلامی، اما در حقیقت گوش به فرمان آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه آنها توطئه کرده و با تحریک گروه‌های منحرفی چون داعش، عزت، استقلال و امنیت ممالک اسلامی را به خطر بیندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار