کد خبر: ۲۹۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 10 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظهار کرد: مامن امن الهی که در دست آل سعود قرار دارد و باید حرم امنی برای حجاج و همه مسلمانان جهان باشد به کشتارگاه امت اسلامی تبدیل شده و امسال نیز این رژیم کینه توز مردم مسلمان ایران را از حج بیت الله الحرام محروم کرد.

وی افزود: سعودی های وهابی با جنایت های آشکار و گوناگون خود از جمله حمایت از گروهک های تروریستی مانند داعش و حمله به مردم بی دفاع یمن چهره فاسد خود را هرچه بیشتر به مردم جهان نمایان کرده است.

بسطامی گفت: شجره خبیثه آل سعود به تعبیر مقام معظم رهبری دام خود را برای مسلمان جهان به ویژه شیعیان گسترانده غافل از این که به تدریج خود در این تله گرفتار شده و مشکلات بسیاری را برای خود و دیگر ملت ها به وجود آورده است.

فرماندار ایوان با بیان اینکه حکومت آل سعود نمی تواند، ایران را در منطقه تضعیف کند، تاکید کرد: کشور ما به عنوان قدرت مسلط و برتر در خاورمیانه حرف نخست را می زند و با برنامه ریزی و اتحاد بین ملت و حکومت مانع ازهرگونه قدرت نمایی حامیان تروریسم وعاملان جنایت است.

وی اعلام کرد: ایران کشوری قدرتمند از حیث دفاعی، نظامی و اقتصادی و نیز اتحاد و همبستگی گسترده مردمی است که هیچ قدرتی توان منزوی کردن آن را ندارد و با تمهیدهای به موقع و برنامه ریزی شده به عنوان قدرت برتر خاورمیانه هرگونه سواستفاده و تجاوز به خاک خود را با اقتدار در هم خواهد شکست.

بسطامی ابراز امیدواری کرد: روزی مامن امن الهی در دست مسلمانان واقعی قرار گیرد و همه علاقه مندان به انجام مناسک حج با خیالی راحت و فراغت خاطر پای به سرزمین وحی بگذارند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار