فرماندار دهلران از اختصاص 11 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان در حوزه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 10 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ امیدعلی سبزی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دفاع مقدس در دهلران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادگار پایمردی و رشادت رزمندگان اسلام و سند افتخار ملت ایران در مقابل دشمنان است که در تاریخ ماندگار شد.

وی به عبرت های دفاع مقدس برای دشمنان اشاره و افزود: با توجه به رشادت ها ، پایمردی ها و ایثارگری های ملت ایران در آن دوران ، امروز شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم.

فرماندار دهلران گفت: دشمن در دوران دفاع مقدس از تمام ظرفیت خود برای مقابله با نظام و ساقط کردن آن استفاده کرد اما بدلیل پایمردی ، از خودگذشتگی و ایثارگری و از همه مهمتر ایمان و اعتقاد ملت ایران راه به جایی نبرد.

سبزی با اشاره به سوابق دهلران در دفاع مقدس و وقوع عملیات های بزرگ و کوچک در این شهرستان گفت: باید برنامه های هفته دفاع مقدس هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی به بهترین نحو برگزار و با برنامه ریزی زمینه مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در مراسمات فراهم شود.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس افزود: از ظرفیت آموزش و پرورش در راستای برنامه های این هفته استفاده شود.

فرماندار دهلران از اختصاص 11 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: ساماندهی مسیر گلزار شهدای سید اکبر، ساماندهی راه دسترسی قبور شهدا، توجه به یادمان های شرهانی و شهید چاغروند، محوطه راهیان نور، تعمیر و مرمت یادمان شهدای موسیان، تلاش برای احداث یادمان چیلات و نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر از اهداف این بودجه است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز گفت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که بواسطه جهاد و ایثار و فداگاری مردم دشمن شکست خورد و انقلاب تثبیت شد.

علی آبدونی افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه هایی پیش بینی شده که همکاری ادارات در برگزاری این برنامه ها مد نظر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران از برگزاری دعای عرفه در این شهرستان خبر داد و گفت: این آیین فردا یکشنبه ساعت 16 عصر در یادمان شهدای شرهانی برگزار می شود.

برکزاری رژه خودرویی، برگزاری دعا، غبار روبی مزار شهدا، همایش پیاده روی و برنامه های ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس و اجرای نمایش خیابانی از جمله برنامه های پیشنهادی این هفته در دهلران است./م
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار