فرماندار شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: زیرگذر شهرک جهاد واقع در حاشیه شهر و طرح روکش آسفالت خیابان پرستار زاهدان در آستانه عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 11 September 2016
مجتبی خانجانی اظهار داشت: زیرگذر شهرک جهاد با اعتباری افزون بر 34 میلیارد ریال در سال 93 کلنگ زنی و امروز مرحله نخست آن آسفالت و راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی این پل تصادفات و تلفات در شهرک های جهاد، برق و غدیر به میزان چشمگیری کاهش می یابد.
فرماندار زاهدان گفت: طول این پل زیرگذر غیرهم سطح 500 متر با 2 دهانه 14 متری است و تاکنون 14 میلیارد ریال برای ساخت مرحله نخست آن هزینه شده است.
خانجانی همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح آسفالت خیابان پرستار زاهدان اظهار داشت: این طرح با اعتباری افزون بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب آسفالت و زیرسازی، لوله گذاری، تجهیز علائم ترافیکی و کاشت نهال اجرا شده و امروز به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، دکتر باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی و شماری از مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی، اعضای شورای اسلامی، شهردار و قشرهای مختلف مردم در مراسم بهره برداری از این طرحها حضور داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار