رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برنامه‌های ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان در هفته دفاع مقدس برگزار می‎شود.
کد خبر: ۲۹۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 13 September 2016

عباس شیبک گفت ششمین المپیاد ورزشی محلات به نام یاوران ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه لغایت 9 مهرماه در محلات و مناطق مختلف برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: رقص شمشیر و دوچوب، کشتی کچ گردان، فوتبال، همایش صحبگاهی بانوان، مسابقات قوی‌ترین مردان، همایش خانوادگی اسکیت، زیباشهر، طناب‌کشی، همایش دوچرخه‌سواری و سفره‌آرایی بانوان از جمله رشته‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در محلات مختلف زاهدان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این المپیاد هر ساله به همت شورای اسلامی شهر زاهدان با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف از جمله سپاه سلمان با هدف ترویج و نهادینه کردن ورزش در بین مردم به ویژه در حاشیه شهر برگزار می‌شود.

شیبک افزود: رقص شمشیر و دوچوب 30 شهریورماه در خیابان پهلوانی 20، کشتی کچ گردان در بلوار مکران در 31 مردادماه، فوتبال در دانشگاه آزاد یکم مهرماه و همایش صحبگاهی بانوان دوم مهرماه در خیابان بلوار معلم برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان در خیابان شریعتی شمالی محله پنج تن آل عبا در سوم مهرماه، همایش خانوادگی اسکیت در زیباشهر و طناب‌کشی آقایان در بلوار انقلاب چهارم مهرماه برگزار می‎شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان ادامه داد: همایش دوچرخه‌سواری آقایان در زیباشهر و سفره‌آرایی بانوان در بلوار شهید طباطبایی از دیگر برنامه‌ها در روزهای پنجم و ششم هفته دفاع مقدس در زاهدان است.

شیبک گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود یک‌هزار و 500 نفر در این رقابت‌ها شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار