سرپرست مرکز فاوا شهرداری قم خبر داد
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری شهرداری قم از تولید نرم‌افزار اندرویدی سامانه بازرسی تاکسیرانی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 13 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی ملک‌لی با اشاره به نرم‌افزار اندرویدی سامانه بازرسی تاکسیرانی(سبت) اظهار کرد: این نرم‌افزار از سوی مرکز فناوری اطلاعات برای حوزه تاکسیرانی طراحی شده که دارای امکاناتی برای بازرسان تاکسیرانی است.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند به صورت آنلاین به سرور متصل شوند و اطلاعاتی مانند مشخصات رانندگان، خودرو و پروانه کار آن‌ها را دریافت کنند.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری شهرداری قم با اشاره به دسترسی به اطلاعات رانندگان تاکسی گفت: بازرسان به وسیله این نرم‌افزار می‌توانند تخلفات پیشین راننده را مشاهده کنند، همچین بررسی پایان تاریخ پروانه، آخرین مرخصی راننده و ثبت تخلف از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

وی خاطرنشان کرد: نسخه اول نرم‌افزار برای بازرسان تهیه شده و نسخه دیگر برای شهروندان در حال آماده‌سازی است که به شهروندان این امکان را می‌دهد که مشخصات رانندگان سوءاستفاده کننده از تاکسی را دریافت کنند و در صورتی که از راننده شکایتی دارند، از طریق تلفن همراه خود ثبت کنند.

ملک‌لی با بیان اینکه مدت چهار ماه برای تولید نرم‌افزار سامانه بازرسی تاکسیرانی(سبت) زمان صرف شده است، گفت: اکنون نسخه بازرسی نرم‌افزار تحویل سازمان تاکسیرانی شده تا پس از استفاده بازرسان اصلاحات مورد نیاز روی آن انجام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار