معاون سیاسی سازمان صداوسیما می‌گوید، در پیگیری مطالبات مردمی، خط قرمز رسانه ملی سیاه‌نمایی است و پیگیری مشکلات مردم باید به امیدآفرینی ختم شود.
کد خبر: ۲۹۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 14 September 2016
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، معاون سیاسی سازمان صداوسیما در نشست معاونان خبر مراکز استان‌ها در اصفهان با اشاره به انتخابات سال 96، به تبیین بایدها و نبایدها در ماه‌های آینده پرداخت.

مجید آخوندی با اشاره به سرعت بالای تحولات در فضای مجازی و لزوم حضور موثر و جدی رسانه ملی در این فضا و تولید محتواهای اثرگذار در این عرصه گفت: تبیین و استدلال منطقی و بیان روز و مستندهای خبری اصلی‌ترین سیاست رسانه ملی در تولید محتوای فضای مجازی و شبکه‌های ملی و استانی است.

آخوندی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات و مشکلات مردم به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی صداوسیما گفت: در پیگیری مطالبات مردمی، خط قرمز رسانه ملی سیاه‌نمایی است و پیگیری مشکلات مردم باید به امید آفرینی ختم شود.

معاون سیاسی صداوسیما، اقتصاد مقاومتی را دستور کار اصلی صداوسیما در سال‌های اخیر به ویژه در سال 95 بیان کرد و افزود: باید در برنامه‌ها و گزارش‌ها و اخبار شبکه‌های ملی و استانی، پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی همچنان در دستور کار و جدی باشد و باید اقدامات دولت درباره اقتصاد مقاومتی به اطلاع مردم رسانده شود.

آخوندی همچنین با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و گسترش ناامنی در منطقه غرب آسیا گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نقطه امن و با ثبات در میان آتش ناامنی منطقه است و باید با حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه استکبار نعمت امنیت و آرامش کشور را در هر مناسبتی به مردم یادآوری کرد.
 

همایش معاونان خبر مراکز صدا وسیمای استان ها با محور سیاست های رسانه ملی در انتخابات ریاست جمهوری 96، صبح امروز در اصفهان آغاز شد.

برگزاری کارگروه‌های ویژه مستندهای خبری و گزارش‌های خبری، صفحات استانی خبرگزاری صدا و سیما و برنامه های آینده خبرگزاری صدا وسیما در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این نشست یک روزه است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار