فرماندار کنگاور:
فرماندار کنگاور گفت: اساس برنامه ریزی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار بر مبنای آمار و اطلاعات دقیق و بهنگام استوار است.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، علیرضا ایزدی روز چهارشنبه در نخستین نشست ستاد هماهنگی سرشماری سال 95 شهرستان کنگاور افزود: دستیابی اهداف تعیین شده و موفقیت در تحقق برنامه های پیش بینی شده؛ در گرو ساماندهی نظام آماری کشور است.
مدیر اجرایی ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: بدست آوردن آمار و اطلاعات صحیح مستلزم همکاری و هم افزایی مناسب مردم می باشد که در این راستا همکاری بهتر مردم، باید ابزارهای تشویقی در نظر گرفته شود.
وی اظهار کرد: نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به عنوان نقشه راه توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دستگاه های اجرایی و مسوولان شهرستان باید با تمامی امکانات برای اجرای صحیح و دقیق آن بسیج شوند.
دبیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 کنگاور نیز در این نشست گفت: زمان تعیین شده برای سرشماری نفوس و مسکن سال 95 از سوم مهر ماه آتی اعلام شده و براساس تقویم زمان بندی تدارک امکانات و پشتیبانی لازم و آموزش نیروی انسانی در شهرستان انجام شده است.
هوشنگ یوسفی افزود: امکانات خودرو و سوخت مورد نیاز برای سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان کنگاور پیش بینی شده و برنامه جامع تبلیغی و اطلاع رسانی در خصوص نحوه و زمان اجرای این سرشماری تدارک دیده شده است.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار