مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت:
بهرام براری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت:طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا در لرستان از ابتدای مهرماه اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 17 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،بهرام براری  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت:طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا در لرستان از ابتدای مهرماه اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان و ادارات تابعه در شهرستان ها اجرا خواهد شد.

براری بیان داشت: مبنای اجرای این طرح عمل به تکالیف قانونی بوده که به موجب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق، سیاست های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان ساخت :هدف از اجرای این طرح پیشگیری و مبارزه قاطع با قاچاق کالا به ویژه در سطح بازار است.

وی اضافه کرد: جامعه صنفی و بازاری یک جامعه محترم و ارزشمند هستند که همواره همراه نظام و حامی دولت بوده اند ولی  ممکن است عده قلیلی در راستای کسب سود بیشتر و درآمد به وادی تهیه و عرضه کالای قاچاق وارد شوند که خطاب طرح مبارزه با قاچاق کالا متوجه این افراد خواهد بود.

براری گفت: اولویت ما در اجرای این طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی است  و بر اساس ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا مجازات ضبط کالا و جریمه نقدی در انتظار افرادی خواهد بود که کالای قاچاق عرضه می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در خاتمه اظهار داشت: در مرکز استان و شهرستان ها به تناسب حجم فعالیت بازار و واحدهای عرضه کننده کالا یک تا سه گشت مشترک به صورت روزانه به کار خواهیم برد.

منبع: تابناک
برچسب ها: قاچاق ، تعزیرات ، کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار