کد خبر: ۲۹۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 17 September 2016


رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ گفت که با هدف اجرای طرح نظارتی در آستانه بازگشایی مدارس یک هزار و 560 بازدید از واحدهای صنفی فعال در سطح شهرستان توسط بازرسین اتاق اصناف انجام شد.

مرتضی فلاح پور روز شنبه در گفتگو با ایرنا از تنظیم 28 گزارش بازرسی برای صنوف مختلف اعم از کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورفاکتور خبر داد و گفت که متخلفین با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به گشت های مشترک توسط اتحادیه های لوازم التحریر و پوشاک فروشان در روزهای اخیر تا پایان مهرماه اظهار داشت: این طرح به منظور کنترل قیمت و رعایت حقوق مشتری تا پایان مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فلاح زاده گفت : طرح فروش فوق العاده در واحدهای صنفی به جای برپایی نمایشگاه پائیزه از دیگر برنامه های این شهرستان است که با نصب بنر بر سردرب این واحدها لیست قیمت های ویژه به صورت فوق العاده اعلام شده است .

رئیس بازرسی اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ از مردم شهرستان ساوجبلاغ خواست در صورت نارضایتی و مشاهده تخلف فروشندگان و عدم درج قیمت بر روی کالا حتما از طریق شماره تلفن 44224133 تماس گرفته و یا بصورت کتبی و مراجعه حضوری با واحد بازرسی مکاتبه نموده تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار