رئيس پليس راه استان گفت: تصادفات روز گذشته در محورهاي مواصلاتي استان 4 کشته و 9 مجروح برجاي گذاشت.
کد خبر: ۲۹۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، پليس،سرهنگ"نصرا... بيگلري"در تشريح اين خبر اظهار داشت:روز گذشته با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر وقوع تصادف در شهرستان تاکستان حوالي" ضياء آباد " بلافاصله مأموران پليس راه  و واحد گشت انتظامي به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
اين مقام مسئول افزود:مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که يک دستگاه خودروي پژو405 با يک دستگاه تريلر "ماک " در محور "ضياءآباد به فارسجين"برخورد  که در اين سانحه رانندگي،راننده خودرو 405 وسرنشين 42 ساله آن به علت شدت جراحت وارده در دم فوت و دو سرنشين ديگر خودرو و راننده تريلر مجروح که جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.
وي بيان داشت: کارشناس پليس راه علت حادثه را انحراف به چپ پژو 405 نسبت تريلر اعلام کرد.
رئيس پليس راه استان خاطر نشان کرد: روز گذشته نيز انحراف به چپ کاميون بنز و برخورد با سواري ال 90 در جاده روستايي سه راهي نيارک به سيردان ، بر اثر اين برخورد يکي ازسرنشينان خودرو ال 90 در دم فوت و راننده وسرنشين ديگر خودرو مجروح وبه بيمارستان منتقل شدند.
سرهنگ بيگلري  ادامه داد : بر اثر برخورد يک دستگاه سمند با سواري پرايد در محورساوه به بوئين زهرا ، خودرو پرايد در دم فوت و چهار سرنشين خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادي به بيمارستان انتقال داده شدند.
وي افزود : کارشناسان پليس را ه علت تصادف را تجاوز به چپ سواري سمند نسبت به پرايد اعلام کردند.
سرهنگ بيگلري تصريح کرد: با توجه به حجم ترافيک جاده ها در روز هاي آخر تعطيلات تابستاني اين مهم مي طلبد که رانندگان قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي را رعايت کنند و هنگام خواب آلودگي وخستگي از ادامه رانندگي خودداري تا شاهد چنين حوادث ناگوار نباشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار