عباسعلی صفایی :
فرماندار شیروان گفت: ثبت اطلاعات آمار اینترنتی باید در اولویت قرار گیرد که نشان از تسلط بالای فرزندان به علم روز است تا بتوانیم آمارگیری خوبی را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۲۹۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 18 September 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی از شیروان ، عباسعلی صفایی امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شیروان با بیان اینکه در سرشماری باید تبلیغات را به صورت جدی وارد شد اظهار کرد: باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در سرشماری نفوس و مسکن استفاده شود.
وی با بیان اینکه اگر هر چه تعداد جمعیت بالاتر باشد در آمد توزیع و ارزش افزوده بالاتر خواهد رفت گفت: هدف کلی سرشماری عمومی نفوس و مسکن،جکمع آوری داده ها و اطلاعات پایه ای درباره تعداد، ساختار و ویژگی های عمده افراد جامعه، تهیه چارچوب آماری مناسب در زمینه خانوار و مسکن برای اجرای طرح های آماری است.
صفایی با بیان اینکه شهرستان شیروان در دوره قبل شهرستان برتر بوده است افزود: مدیران نباید دچار غفلت از این موضوع شوند و امید است با توانمندی خوب مدیران بتوانیم سرشماری خوبی داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی فرماندار شیروان گفت: نقش روابط عمومی ها در سرشماری عمومی نفوس و مسکن خیلی مهم و پررنگ خواهد بود.
حسن بیابانی با بیان اینکه باید از ظرفیت تمام دستگاه های شهرستان برای سرشماری بهتر استفاده شود اظهار کرد: در این راستا زنگ سرشماری به صورت نمادین در سوم مهرماه در مدارس نواخته می شود و همچمنین مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی همچنین بر نقش موثر و اطلاع رسانی بهورزان و دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها اشاره کرد.
 
کد : 120
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار