همزمان با روز شوراها آیین روز بزرگداشت شوراها برگزار و از تلاش ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای تابعه شهرستان نمین تجلیل شد.
کد خبر: ۲۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 01 May 2015

به گزارش ایرنا ، فرماندار نمین در این همایش اعضای شوراها را به نظارت مستقیم بر حسن اجرای پروژه های عمرانی ، احصا و اعلام نیازمندی مناطق مربوطه برای تامین اعتبار ، تلاش برای جذب سرمایه سرمایه گذاران برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه و پرهیز از اختلاف هایی که مانع دستیابی به اهداف اصلی شوراها می شود فراخواند.


سید مهدی جوادی افزود: همکاری همه جانبه مسوولان ادارات شهرستان با اعضای شوراهای اسلامی برای توسعه و آبادانی منطقه ضرورت دارد.

او در ادامه با اشاره به تلاش های شبانه روزی اعضای شوراهای اسلامی در روستاها به نبود دریافتی مالی برای این قشر زحمتکش و هزینه کردهای شخصی آنها برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم مناطق مربوطه اشاره کرد و خواستار اقدام مدیران کل دفتر شوراهای اسلامی شهری و روستایی استانداری در پیش بینی و اختصاص مبالغی برای تامین هزینه های جاری اعضای شوراهای اسلامی روستایی و شهری شد.

فرماندار نمین همچنین با اشاره به فرارسیدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اعضای شوراهای اسلامی را به تلاش در چارچوب قانون برای تشویق مردم به حضور حداکثری در این انتخابات فراخواند و از آنها خواست از تبلیغات برای نامزدهای خاص پرهیز کنند.

شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار