ارشد ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری:
ارشد ارتش استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: با استفاده از استعدادهایی که در داخل رشد پیدا کرده‌اند به فناوری‌ها و ادوات جدید دست پیدا کرده‌ایم و مطمئناً روز به روز بر برد سلاح‌هایمان افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 21 September 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،‌ امیر رضا جهادی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شد اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس گنجینه و سرمایه‌ای است که باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: در زمانی جمع شده‌ایم که استکبار جهانی در رسانه‌های خودش و برخی نابخردان داخلی زمزمه محدود کرد نیروهای مسلح را سر می‌دهند.

ارشد ارتش استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد، این خیال را باطل و خام دانست و تأکید کرد: طبق فرموده قرآن به صورت مستمر در حال تقویت خودمان هستیم؛ نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون پشت ولایت فقیه قدم بر می‌دارند و در راه ارتقای قوای نظامی قدمی به عقب نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: توانسته‌ایم سلاح‌های قدیمی را بهینه کنیم و با استفاده از استعدادهایی که در داخل رشد پیدا کرده‌اند به فناوری‌ها و ادوات جدید دست پیدا کنیم،‌ روز به روز بر برد سلاح‌هایمان افزوده خواهد شد.

امیر جهادی خاطر نشان کرد: اگر بعد از انقلاب راهبرد ما دفاعی بود امروزه راهبردمان دفاعی - تهاجمی است،‌ اگر کشوری حمله کند آن را تا کشور خودش دنبال خواهیم کرد و شکست را به آن‌ها تحمیل می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار