دو نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» و «خواب زمستانی» که هر دو با موضوعیت شخصیتهای زن اجرا می‌شوند از ابتدای پاییز میزبان مخاطبان تئاتر می‌شوند.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 21 September 2016
با آغاز فصل پاییز از روز پنجشنبه، فصل پاییزی و البته گرم همچون تابستان تئاتر تهران نیز رقم خواهد خورد. در نخستین هفته پاییزی سال 95، تماشاخانه‌های تهران میزبان آثار تازه‌ای خواهند بود.

زندگی «ادیت پیاف» ویژه بانوان به صحنه تئاتر می‌رود

نمایش «یک صدمین سالگرد تولد ادیت پیاف» توسط بازیگر مطرح ایتالیایی شنبه سوم مهرماه در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. این نمایش با بازی ناتالی منتا  تنها یک اجرا ویژه  بانوان در تئاتر باران خواهد داشت. نمایش روایتگر زندگی ادیت پیاف، یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خوانندگان جهان است. این نمایش توسط کمپانی تئاتر پوتلچ ایتالیا تهیه شده است و کارگردانی آن به عهده پینو دی است.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال به آدرسwww.tiwall.com مراجعه کنند و یا جهت رزرو تلفنی با شماره66176825تماس بگیرند.

  تالار مولوی به «خواب زمستانی» می‌رود

نمایش «خواب زمستانی» نوشته و به کارگردانی لیلا عاج در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود. این نمایش از یکشنبه چهارم مهر اجرای خود را آغاز می‌کند. البته نمایش خانم عاج پیشتر در جشنواره تئاتر شهر تهران در تالار مولوی روی صحنه رفته بود. 
 
این نمایش، زندگی و مرگ چند زن را در کلان شهر تهران روایت می‌کند. خواب زمستانی، اثری دلهره‌آور است که نگاه متفاوتی به مرگ دارد. می‌توان به نوعی آن را در زمره آثار ژانر وحشت دانست؛ اگر چه  اتفاقات نمایش ترسناک نیست و روند اتفاقات آن نوعی دلهره را برای تماشاگر می‌آورد.
 
سارا رسول زاده، یلدا عباسی، کیمیا موسوی، نسرین درخشان زاده، بهارک شهبازی، روشنک شهبازی، الهام شعبانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار