کد خبر: ۲۹۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 21 September 2016


مدیر کل امور روستایی استانداری البرز گفت: روستاهای البرز به شبکه الکترونیک متصل می‌شوند .

محمد رضا رضوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز اظهار کرد: در حال حاضر 227 روستای استان دارای دهیاری هستند که بودجه مناسبی نیز دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه روستاهای البرز از بودجه و ردیف اعتباری برخوردارند و طبق تبصره دو قانون مالیات و ارزش افزوده، از جرائم و ردیف‌های گوناگون نیز درآمد كسب می‌كنند.

رضوی در ادامه بر ضرورت اتصال روستاهای استان به شبکه الکترونیک تاکید کرد وگفت: اتصال روستاهای استان به شبکه الکترونیک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد دولت الکترونیک صورت می‌گیرد .

وی افزود: اتصال روستاها به شبکه الکترونیک منجر به صرفه‌جویی در وقت و انرژی مردم و مسئولین شده و تقویت سیستم نظارتی را نیز در پی دارد .

این مسئول تصریح کرد: سال گذشته 31 روستای استان به شبكه دولت الكترونیك وصل شدند و دهیاران آنها نیز با آموزش‌های لازم در این زمینه و ارائه خدمات كار خود را آغاز كرده‌اند.

رضوی افزود: این سیستم به بنیاد مسكن، بیمه‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان وصل بوده و از طریق یك نرم‌افزار جامع به دهیاری‌ها متصل می‌شود.

مدیر کل امور روستایی استانداری البرز یادآور شد: البرز دومین استانی است که در بخش اتصال روستاها به شبکه الکترونیک اقدام کرده است .

وی در پایان گفت: بدون شک اجرای این طرح دستاوردهای خوبی برای روستانشینان دارد و زمینه رفاه آنها را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار