فرماندار فاروج گفت: سرشماری نفوس ومسکن فرصت مناسبی برای واقعی شدن آمارهایی است که در بعضی حوزه ها، دقیق نبودن آن برای شهرستان مسئله ساز شده است.
کد خبر: ۳۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 22 September 2016
امان الله خدمتگزار در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به سرشماری عمومی نفوس و مسکن و ضرورت انجام دقیق افزود: سرشماری با هدف جمع آوری داده ها و اطلاعات پایه ای مورد نیاز برای برنامه ریزی کشور بصورت متمرکز و علمی برای تصمیم گیری کارآمد برای تبیین وضعیت موجود و شناسایی روند تغییرات است.
وی تصریح کرد: برگزاری سرشماری از 3 تا 24 مهرماه بصورت اینترنتی و از 25 مهر تا 25 آبان ماه بصورت حضوری توسط کاربران گزینش شده و با تجربه انجام می شود.
فرماندار فاروج گفت : ستاد سرشماری با اتخاذ تمهیدات لازم و تعیین اعضا ستاد با همکاری سازمان برنامه و بودجه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است .
خدمتگزار گفت: انتظار است مدیران با استفاده از توان و ظرفیت موجود نسبت با اطلاع رسانی همکاری لازم را داشته باشند و شهروندان با ماموران سرشماری و یا با ثبت نام اینترنتی همکاری و اقدام کنند.
وی افزود: گلایه های مردم در خصوص سهیمه آرد، اعتبارات در بعضی حوزه ها و.. ناشی از تفاوت آمارها است که دراین سرشماری با حضور مردم می توان به اطلاعات دقیق تری رسید.
وی به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی در زمینه مالی ،اقتصادی ،سیاسی و ... الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام و زمینه و فرصت مناسبی برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی است .
فرماندار فاروج با بیان سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی بر ضرورت همکاری و همراهی همه مدیران با سرمایه گذاران تاکید و افزود : در این راستا تمام سعی و تلاش خود را برای به ثمر رساندن و محقق شدن سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب خواهیم کرد.
حجت الاسلام قلی زاده امام جمعه شهر فاروج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس هفته عزت ، شرافت ، اقتدار ملت عزیز و غیرتمند ایران اسلامی است.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر می کردند این انقلاب نیز مانند بسیاری از انقلاب های دیگر چند صباحی خواهد بود و به زودی از بین می رود اما غافل از اینکه این انقلاب بر پایه اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی و انسجام و همدلی ملت بزرگ ایران بنا شده ونابود شدنی نیست.
وی افزود: پس از دفاع مقدس به برکت ایثار و مجاهدت فرزندان انقلاب با پیشرفت در عرصه های مختلف علمی ، اجتماعی ، هوا و فضا و ... دشمنان را از رسیدن به اهدافشان مایوس کردند.
امام جمعه فاروج خاطر نشان کرد: ما باید آمادگی های لازم برای مقابله با دشمن را در حوزه نظامی ودفاعی داشته باشیم، هرچند آن را در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساندیم .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این روزها گفت: آرامش امروز ما در کشور مرهون رادمردی و زحمات و خون شهدا ورزمندگان در دفاع مقدس است.
سرگرد محمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که جنگ یک گنج است که باید استخراج شود خاطر نشان کرد : نسل های بعد از انقلاب از شور و اسارت و زحمات و سختی های دوران جنگ و خون های ریخته شده گذشتگان شاید بی اطلاع باشند وظیفه ماست پیام شهدا و خاطرات دوران دفاع مقدس را نسل به نسل انتقال دهیم تا فراموش نشود. .
وی تاکید کرد: امروز تکلیف ما دشمن شناسی است و طبق وصیت نامه امام (ره ) رسیدگی به محرومین و کمک به استقرار عدالت اجتماعی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار