مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: توصیه دین، عرف و علم در گرایش به ورزش است ضمن اینکه بارها ثابت شده ورزش دشمن اعتیاد است.
کد خبر: ۳۰۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 25 September 2016
محمدحسن انصاری فرد درباره نقش ورزش در مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد در حاشیه افتتاح کمپین «من خواب نیستم؛ نه به اعتیاد» گفت: همگی به نقش ورزش در مبارزه با اعتیاد اذعان دارند و هر چه راجع به تاثیر شگرف این امر علیه این بلای خانمان سوز صحبت کنیم کم است.
 
وی افزود: اثرات مفیدی که ورزش در روح، روان و سلامت جسمانی انسان دارد می‌تواند در مبارزه با اعتیاد به کار گرفته شود ضمن اینکه افرادی که در طول روز ورزش می‌کنند می‌توانند اعتراف کرده‌اند که از نظر روحی و روانی شادی خاصی پس از هر بار ورزش کردن در آنها ایجاد شده و اجازه گرایش به مواد مخدر را به آنها نمی‌دهد.
 
مدیرعامل اسبق پرسپولیس با تاکید بر اینکه بهترین ابزار مبارزه با مواد مخدر و گرایش جوانان به سمت آن، ورزش است خاطرنشان کرد: بهتر است تجربه ورزش کردن و اثرات مثبت و فوق العاده آن در همه گروه‌های سنی در جامعه دیده و نتایج آن در مبارزه با اعتیاد به کار گرفته شود.
 
انصاری فرد اظهار داشت: ورزش اثرات مطلوبی در مبارزه با افسردگی بویژه در خانم‌ها دارد و این افراد می‌توانند حتی با پیاده روی ساده و کوهنوردی بر مشکلات خود فائق آیند.
 
وی افزود:‌ توصیه‌ام به جوانانی که در معرض مواد مخدر و اعتیاد قرار دارند این است که با گرایش به سمت ورزش می‌توانند جسم و روح خود را تقویت کرده و احساس شادابی بیشتری کنند ضمن اینکه با ورزش می‌توانند سطح خود را نسبت به دیگران بالاتر برده و ذهن خود را از مواد مخدر دور کنند.
 
مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد: توصیه دین، عرف و علم در گرایش به ورزش است ضمن اینکه بارها ثابت شده ورزش دشمن مواد مخدر است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار