فردا عبدالرضا رحمانی فضلی به شهرستان دشت آزادگان سفر می کند و قرار است که بازدیدی را از مرز بین‌المللی چزابه و روند اجرای برگزاری مراسم اربعین حسینی در آن نقطه مرزی داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 26 September 2016

به گزارش تابناک خوزستان، فردا عبدالرضا رحمانی فضلی به شهرستان دشت آزادگان سفر می کند و قرار است که بازدیدی را از مرز بین‌المللی چزابه داشته باشد.

گفتنی است بازدید از روند تکمیل پروژه های عمرانی مرز چزابه و روند اجرای برنامه های ستاد اربعین حسینی در مرز چزابه از عمده اهداف سفر وزیر کشور به این منطقه مرزی است.

قرار است با حضور وی مشکلات موجود در مرز چزابه بررسی و حل آن ها در دستور کار قرار گیرد.

 به علت اهمیت مرز چزابه و عبور زائران زیادی از این مرز برای زیارت اربعین حسینی، معمولا مسؤولان رده اول کشوری در آستانه محرم و اربعین حسینی، برای بازدید از این مرز استان خوزستان، به این شهرستان سفر می کنند.

چندی پیش استاندار خوزستان در بازدید از مرز چزابه و روند تکمیل پروژه های عمرانی در مرز شلمچه اظهار کرده بود که هدف عالی استان بهببود شرایط موجود در مرز چزابه به عنوان یکیک از مهمترین مرزهای خاکی خوزستان جهت هر چه بهتر برگزاری مراسم و برنامه های اربعین حسینی است.

وی در ادامه بازدید خود برنامه ریزی صحیح و از پیش تعیین شده در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی را متذکر گردید.

شریعتی با اشاره به اهمیت پروژه های چزابه پیش بینی کرد که تا یک ماه اینده بخش عمده ای از کار انجام شود و این طرح به بهره برداری برسد که با توجه به اقدامات خوبی که در این زمینه صورت گرفته است فردا با حضور وزیر کشور این پروژه مرزی به بهره برداری خواهد رسید.


منبع: تابناک
برچسب ها: رحمان فضلی ، چزابه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
حداقل معرفت داشته باشید و بگویید مرز چزابه توسط استاندار وقت امیر حیات مقدم راه اندازی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار