کد خبر: ۳۰۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 28 September 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ساخت موشک های دور برد توسط متخصصان داخلی نشان از اقتدار نظامی ایران در جهان دارد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در حاشیه جلسه بسیجیان سازمان تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ایستادگی و مقاومت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و گفت: رشادت های رزمندگان اسلام به جهانیان ثابت کرد مقابله آنان با نظام جمهوری اسلامی چیزی به جز ضعف و زبونی برای آنها در بر نخواهد داشت.

مسعودی با اشاره به اینکه رسانه های جهان به موضوع موشک های دوربرد ایران اسلامی می پردازند، گفت: این موضوع مهمی است که موشک های دور برد توسط متخصصان داخلی ساخته شده است و این مهم نشان از اقتدار نظامی ایران در جهان دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از درون و عده ای نیز از بیرون بر علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند، گفت: نظام اسلامی متعلق به صاحب اصلی یعنی حضرت مهدی (عج) است و توطئه های دشمنان اثری نخواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به توطئه های دشمن از بدو انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران اسلامی بوده و هستند.

مسعودی تاکید کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی بر تقویت روحیه ایستادگی مقاومت و پایداری میان ملت ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم عامل اصلی پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور معتقد به محدود شدن نیروی های نظامی هستند، گفت: این ادعا در حالی مطرح می شود که دشمنان نظام منتظر بروز کوچکترین ضعف برای آسیب رساندن هستند.

مسعودی با اشاره بر اینکه ساخت موشک های شهاب، عماد و غیره باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان شده است، بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار