کد خبر: ۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 03 May 2015
سه کودک و نوجوان ایرانی موفق به دریافت جایزه از بیست و دومین مسابقه بین المللی نقاشی انجمن «هیکاری» ژاپن در سال ۲۰۱۴ شدند.

کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان یک نشان طلا، یک برنز و یک دیپلم افتخار این مسابقه بین المللی را از آن خود کردند.

در این رقابت هنری «محبت چنگیزی» ۱۳ ساله عضو کانون در شهرستان بهبهان جایزه طلا را از آن خود کرد.

همچنین جایزه برنز این مسابقه به «ترانه حاجی نجف» عضو ۶ ساله کانون در شهرستان اهواز تعلق گرفت.

در عین حال «امیرحسین موسوی راد» عضو ۹ ساله کانون از شهرستان بهبهان نیز دیپلم افتخار این رقابت هنری را به خود اختصاص داد.

بیست و دومین مسابقه بین المللی نقاشی انجمن «هیکاری» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۴ به موضوع «کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط ‌زیست، مردم و خانواده» برگزار شد که پس از داوری آثار رسیده به این مسابقه درمجموع ۲۰ جایزه طلا، ۴۰ جایزه نقره، ۶۰ جایزه برنز و ۸۰ دیپلم افتخار را در سال ۲۰۱۵ به شرکت کنندگان اهدا می کند.

این در حالی است که۲۳ هزار و ۸۶۸ اثر از ۸۳ کشور جهان به دبیرخانه مسابقه ارسال شده بود و کانون کشور با ارسال یک هزار ۳۷۰ اثر نقاشی در این مسابقه هنری حضور داشت.

در همین حال کودکان و نوجوانان خوزستانی در چندین سال گذشته در بیشتر سالها موفق به دریافت جوایز ارزشمندی از این رقابت هنری شده اند که همه ساله توسط یک موسسه غیرانتفاعی کشاورزی ژاپن برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار