به مناسبت هفته ی دفاع مقدس با برگزاری مراسمی با حضور نماینده ی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد ، از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران اداره ی کل امور مالیاتی استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۰۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 29 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویوراحمد در این آیین ارزشی گفت: امنیت و اقتدار جامعه مرهون رشادتها وحماسه آفرینی ایثارگرانی است که با جان و دل از کیان میهن اسلامی خود دفاع کردند.
محمدعلی غفاری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره ی کل امور مالیاتی این استان افزود:دفاع مقدس به عنوان کارنامه ی درخشان ملت رشید و ولایت مدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز وبوم فراموش نشدنی است.
وی بابیان اینکه 90نفراز کارکنان اداره ی کل امور مالیاتی استان عضو خانواده ایثارگران هستند، افزود:رشادتهای شهدا،جانبازان و رزمندگان مایه مباهات است. به خصوص که تلاش جهادی این عزیزان در عرصه ی خدمات رسانی نیز موجب توسعه ی دوچندان کشور خواهد بود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویوراحمد هفته دفاع مقدس را فرصتی برای پاسداشت حماسه آفرینی شهدا،جانبازان،آزادگان و رزمندگان دانست و افزود:حفظ آرمان های انقلاب، امام راحل وشهدا درسایه ولایت مداری و خدمت صادقانه ممکن خواهد شد.
تجلیل از جانبازان ، رزمندگان و ایثارگران اداره ی کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد 
تجلیل از جانبازان ، رزمندگان و ایثارگران اداره ی کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار