مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: روند تجهیز مدارس محروم استان رو به رشد بوده و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۳۰۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 01 October 2016

احمد ناصری در گفتگو با مهر تصریح کرد: برای تجهیز مدارس محروم در ابتدای سال جاری ۳۰ قلم کالای اساسی به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیارد ریال تهیه و در بین مدارس نیازمند توزیع شد.

وی افزود: هزینه کرد ذکر شده به غیر از اعتباری است که برای تجهیز مدارس جدید اختصاص یافته است و در مدارس جدید نیز تجهیزات به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال خریداری شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تأکید به اینکه از ۲۲۹ هزار و ۹۴۶ دانش‌آموز استان تنها ۸۰ هزار نفر در مدارس خاص تحصیل می‌کنند، ادامه داد: در واقع اغلب دانش‌آموزان در مدارس عادی که بخشی مدارس محروم است مشغول به تحصیل هستند.

به گفته ناصری برای تجهیز مدارس از ظرفیت سایر مدارس استفاده می‌شود و مدارس خاص جهت تأمین بخشی از نیازهای مدارس محروم اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در طول سال نیز رسیدگی به تجهیزات مدارس محروم در اولویت است و آموزش‌وپرورش در نظر دارد با توجه ویژه به مدارس محروم عدالت آموزشی را برقرار سازد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همچنین به هدایت کمک‌های خیرین به مدارس محروم اشاره کرد و متذکر شد: انتظار می‌رود خیرین نیز کمک‌های خود را بیشتر شامل حال مدارس محروم سازند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار