هیات منصفه مطبوعات نظر خود را درباره «قانون» و «شهیدنیوز» اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 02 October 2016
علی‌اکبر کساییان گفت: جلسه رسیدگی به پرونده پایگاه خبری شهید نیوز، روزنامه های قانون و خبر ورزشی صبح امروز (یکشنبه) - 11 مهرماه - در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیرمسوول پایگاه خبری شهید نیوز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و افترا در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد و پس از پایان جلسه هیات منصفه مطبوعات وارد شور شد و به اتفاق آرا مدیرمسوول این سایت  در هر دو اتهام مجرم شناخته نشد.

کساییان ادامه داد: هچنین به پرونده مدیر مسوول روزنامه قانون در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد. مدیر مسوول این روزنامه در خصوص اتهام نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته شد. در خصوص اتهام توهین به مقدسات با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد و در خصوص  اتهام توهین به نهادهای دولتی از باب درج کاریکاتور با اکثریت آرا مجرم شناخته شد؛ همچنین در خصوص شکایت یک شاکی خصوصی به اتفاق آرا مجرم شناخته نشد. ضمنا  هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آرا متهم این پرونده را مستحق تخفیف ندانست.

دبیر هیات منصفه مطبوعات در پایان گفت: در ابتدای جلسه دادگاه رییس شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران اعلام کرد که هم‌اکنون شاکی پرونده «خبر ورزشی» اعلام رضایت کرده و پرونده مختومه شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار