پيام #رضاكيانيان در صفحه اينستاگرام :
کد خبر: ۳۰۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 03 October 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا کیانیان در رابطه با کمپین من دریاچه ارومیه هستم و شایعات در مورد آن پیامی منتشر کرد که بدین شرح می باشد.

پيام #رضاكيانيان  در صفحه اينستاگرام : 

#من_دریاچه_ارومیه_هستم

سلام... توضیح دو نکته: 
۱. بعضی از دوستان گمان کردند كه من  قرار است به سازمان ملل در نیویورک بروم ! 
لازم دیدم در اين باره توضیح دهم. خیر! قرار است به دفتر سازمان ملل در تهران بروم و با سفیر سازمان ملل در ایران، آقای گری لوئيس ملاقات کنم و سى دى حاوی امضاهای شما را به ایشان بدهم.
۲. بسیاری از همراهان با اینکه در شهرها و استان های دیگر زندگی می کنند و با وجود اینکه در استان های خودشان مشکلات بزرگی وجود دارد، اما به کمپین  #من_دریاچه_ارومیه_هستم پیوستند. چون ایرانی اند و نگران ایران هستند.  اما تعدادی از همراهان از اینکه این کمپین برای احیای دریاچه ارومیه کوشش می کند و حرفی از مشکلات دیگر مانند خشک شدن #هامون و #بختگان و #گاوخونی و #مرداب_انزلی نمى زند، ناراضى هستند. 
خب، اول به این خاطر که فرهنگسرای جوان ارومیه همت کرد و پیشقدم شد و جوانان ارومیه را به حمایت از دریاچه فرا خواند و سپس از من دعوت کرد و خواست حامی دریاچه شوم. و من هم با کمال میل پذيرفتم. 
دوم اینکه معتقدم وقتی همه ی ما مردم برای احیای دریاچه ارومیه  دست در دست هم بگذاريم.  به يقين ، باهم برای احیا و نجات دیگر دریاچه هاو تالاب ها و مشکلات دیگر مانند هجوم ریزگردها و... همچنان  در کنار هم خواهیم ماند و کوشش خواهیم کرد تا همه مشکلات سرزمینمان را حل کنیم.
پس خواهش می کنم حالا که یک میلیون وپانصد و پنجاه هزار #همصدا شديم و در کنار هم هستیم، این همدلی را به فال نیک بگیریم، کوشش کنیم و از دیگرانی که هنوز به ما نپیوسته اند دعوت کنیم تا با ما همصدا شوند.
#هیچ_تلاشی_بی_ثمر_نخواهدبود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار