کد خبر: ۳۰۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 05 October 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از رونمایی سه جلد کتاب با موضوع نماز خبر داد و گفت: برنامه های هنری متنوعی برای بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در نظر گرفته شده است.

سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی استان البرز از بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: اداره کل ارشاد اسلامی استان ریاست کمیته هنری اجلاس سراسری نماز را به عهده خواهد داشت.

وی گفت: برگزاری اجلاس نماز در استان ها فرصت خوبی است چرا که در اجلاس بسیاری از مقامات ارشد کشوری حضور می یابند.

حسینی کاشانی به برنامه ریزی های برگزاری بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان اشاره کرد و گفت: همه کمیته های مربوطه در حال برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار کردن این رویداد عظیم فرهنگی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۱ تا ۱۸ آذرماه نمایشگاه با محوریت فرهنگ سازی نماز برگزار خواهد شد.

وی به مشارکت دستگاه های دیگر در برگزاری نمایشگاه هنری اشاره کرد و گفت: حوزه هنری، نهاد کتابخانه ها و انجمن های فرهنگی و هنری استان برای برگزاری نمایشگاه هنری اعلام آمادگی کرده اند.

حسینی کاشانی به برنامه های جانبی اجلاس نماز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب نیز به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز برنامه های متعددی اجرا می شود.

حسینی کاشانی به رونمایی از سه کتاب با محوریت نماز اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه کتاب و آثار هنری کلیپ هایی با موضوع نماز پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار