نماینده ولی فقیه استان در خطبه های نماز جمعه اهواز:
بر تمامی دولت ها و مردم جهان روشن است که آمریکای جنایتکار هدفی جز خدعه و نیرنگ ندارد و برنامه ها و تصمیمات آمریکا تقویت تروریست ها و تضعیف دولت سوریه است
کد خبر: ۳۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 07 October 2016


به گزارش تابناک خوزستان، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: بار دیگر تقوا را یادآور می شویم. تقوا و پرهیزکاری یعنی به یاد خدا بودن، اجتناب از گناه و انجام واجبات الهی که با رعایت آن ها انشاالله فواید و برکات انجام واجبات را در زندگی خود خواهیم دید و اما اگر رعایت واجبات الهی را پشت سر بیاندازیم و هوای نفس را بر اعمال خود حاکم کنیم آن وقت است که زندگی ما دچار آشوب، فساد و از هم گسستگی می گردد.

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود گفت: راه گناه در آخر جز فروپاشی و فلاکت چیزی برای انسان نخواهد داشت پس راه ثواب را در پیش بگیریم تا در هر دو جهان سعادتمند باشیم. از خدای تبارک و تعالی  مسئلت داریم که به ما توفیق تقوا را عنایت بفرماید.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت بزرگداشت شهید سردار همدانی گفت: سال گذشته در چنین روزی یعنی 16 مهرماه این فرمانده جلیل القدر در راه دفاع از حرمین اهل بیت(ع) به دست تروریست های داعشی در کشور سوریه به فیض شهادت نائل گردید که جا دارد یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی بداریم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه 16 مهرماه مصادف است با روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ تاکید کرد: این روز، روز مبارزه با شیطان بزرگ نیز نامیده می شود زیرا یادآور رشادت ها و دلاوری های پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نبرد با نیروهای آمریکای است که با شهادت این دلیرمندان کشور ما به پیروزی علیه باطل دست یافت.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به همزمانی دهه اول ماه محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر، یاد شهید خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر را گرامیداشت و افزود: به برکت خون این شهید بزرگوار قانون جامع و مفصلی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر نوشته شد و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. درخواست ما از مسئولین و مردم این است که این قانون به نحو خوب و شایسته ای بررسی و پیاده سازی شود. اجرای این قانون برای کشور دستاوردهای بسیار خوبی در بر خواهد داشت.

وی از مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان خواست تا در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر جدی باشند.

آیت الله موسوی جزایری با تبریک به مناسبت روز جهانی پست از خدمات عزیزانی که در این سنگر خدمت می کنند تشکر و قدر دانی کرد.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به بد عهدی های شیطان بزرگ آمریکا اظهار کرد: چندی پیش وزارت خارجه آمریکا به وزارت خارجه روسیه پیشنهادی مبنی بر تبادل نظر و جمع بندی در خصوص اوضاع کنونی سوریه ارائه داد که بعد از مذاکرات صورت گرفته هم بر روسیه و هم بر کل دولت های دیگر جهان و مردم دنیا روشن شد که آمریکای جنایتکار هدفی جز خدعه و نیرنگ ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه ها و تصمیمات آمریکا تقویت تروریست ها و تضعیف دولت سوریه است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با شناختی که از ماهیت آمریکا دارند همیشه در خصوص نیرنگ این شیطان بزرگ هشدار داده اند که باید توجه به این هشدارها در دستور کار قرار گیرد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار