امام جمعه ایرانشهر با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: از آنجایی که دشمن در تلاش برای تغییر شکل عزاداری حسینی است تمامی شیعیان وظیفه مراقب از آیین های ویژه عزاداری و مقابله با نیرنگ دشمنان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۰۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 07 October 2016
 حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با تاکید بر هر چه باشکوهتر برگزاری آیین های عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: نحوه برگزاری آیین ها باید جاذبه داشته باشد.
وی تصریح کرد: محرم ماه پیروزی حق بر باطل و الهام بخش مبارزه با ستمگران است و در انتقال پیام جهانی قیام امام حسین(ع) نقش اساسی دارد.
وی افزود: آیین های بزرگداشت محرم باید به گونه ای باشد که پیام استقامت و شجاعت امام حسین(ع) را به نسل های بعدی انتقال دهد.
امام جمعه ایرانشهر همچنین با اشاره به موفقیت انصار الله یمن در نبرد با رژیم آل سعود و همپیمانانش گفت: نابود کردن ناو آمریکایی که در اجاره امارات بود سیلی بزرگ انصار الله یمن به آمریکا و آل سعود بود.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: کسانی که امام حسین(ع) را در برابر ظلم و ستم الگوی خودشان قرار دهند مطمئن باشند که پیروز میدان خواهند بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار