همزمان با دهه نخست محرم الحرام ۴۰ مادر و بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۳۰۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کمیته امداد با هدف اعزام مددجویان تحت حمایت به اماکن زیارتی چون کربلای معلی و مشهد مقدس اقدام به برگزاری طرح شوق زیارت می کند.


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه طرح شوق زیارت با کمک خیرین و نیکوکاران اجرا می شود افزود: هزینه اعزام این بانوان و مادران تحت حمایت به کربلا از محل اعتبارات امدادی و کمک های خیرین تامین شده است.در این مرحله از اعزام مددجویان به عتبات عالیات مادران و بانوان ۴۰ تا ۵۵ ساله حضور دارند .این بانوان از مددجویان نمونه تحت حمایت در استان هستند که در امر تربیت و تحصیل فرزندان ، اجرای طرح های اشتغالزایی و حضور در برنامه های آموزشی و فرهنگی موفق عمل کرده اند.


کامیار جمشیدی با بیان اینکه در سال ۹۵ این اعزام اولین مرحله اعزام مددجویان به عتبات عالیات است اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری ۱۲۰ مددجوی دیگر در استان به کربلای معلی اعزام شوند.


مدیر  امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه در سال گذشته ۱۱۷ مددجو در استان با کمک خیرین و اعتبارات دولتی به عتبات عالیات اعزام شدند خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۴ نزدیک به ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان کرمانشاه در قالب طرح شوق زیارت به سایر اماکن زیارتی چون مشهد الرضا(ع) و قم اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار