محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر بندرعباس اعلام شد.
کد خبر: ۳۱۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 11 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در روز تاسوعای حسینی محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح از بلوار ساحلی به سمت بوستان غدیر و خیابان فجر(سمدو ) از سمت بلوار ساحلی در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ سلیمی افزود: شهروندان برای جابجایی می‌توانند از مسیرهای جایگزین بلوار امام خمینی، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار امام حسین تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: در روز عاشورای حسینی هم از ساعت ۶:۳۰ صبح محدودیت ترافیکی در تقاطع شهید ناصر و خیابان‌های منتهی به خیابان امام خمینی، تقاطع مطهری و چمران به سمت تقاطع مطهری و خیابان‌های منتهی از چمران به امام خمینی، از میدان امام به سمت تقاطع مطهری و میدان انقلاب به سمت تقاطع مطهری درنظرگرفته شده است.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: شهروندان در این روز می‌توانند از مسیرهای جایگزین بلوار شهید ناصر، بلوار چمران و بلوار جمهوری اسلامی تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی شام غریبان هم در گلزار شهدا از ساعت ۱۷:۳۰ از تقاطع مقابل پارکینگ موتوری شهرداری به سمت گلزار شهدا، تقاطع جمهوری به شهدا، انتهای خیابان شهید سلیمی به سمت گلزار شهدا و ضلع غربی مصلی نماز جمعه (محله تپه الله‌اکبر) روبروی پل و تقاطع ۲۲ بهمن به سمت تقاطع بهشت‌زهرا اعمال می‌شود.

سرهنگ سلیمی اضافه کرد: مسیرهای جایگزین هم بلوار شهید رجایی، خیابان شهید سلیمی و بلوار ثارالله است.

وی ادامه داد: در شب شام غریبان محدودیت‌های ترافیکی در بلوار امام خمینی از امامزاده سید مظفر (ع) از شرق تقاطع شهید تابدار- بلوار امام (پل شیلات) به سمت مرقد مطهر امامزاده سید مظفر (ع)، از غرب تقاطع بلوار چمران به سمت امامزاده سید مظفر (ع)، از شمال تقاطع شیلات به سمت چهارراه خانه نان اجرا می‌شود.

سرهنگ سلیمی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین بلوار مرحوم افروز شهابی و بلوار خواجه عطا تردد کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار