سیمئونه:
سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است مهاجمش به خوبی پاسخ فرانک ریبری را داده است.
کد خبر: ۳۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 14 October 2016
اتلتیکو مادرید فردا (شنبه) در هفته هشتم لالیگا اسپانیا به مصاف گرانادا می‌رود.

دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: شخصیت سرمربی تیم حریف را می‌شناسیم. آنها همیشه برابرمان جنگنده ظاهر شدند. بازیکنان این تیم تهاجمی هستند. آن‌ها به خوبی از میانه میدان تا محوطه جریمه حریف پیش می‌روند. باید روی کاری که انجام می‌دهیم تمرکز داشته باشیم. باید بازی را به نفع خودمان پیش ببریم. باید با قدرت شروع کنیم برابر حریفان این چنینی نکته کلیدی است.

سرمربی اتلتیکو مادرید در مورد بازیکنانش نیز اظهار کرد: خیلی روی کوکه کار کردیم تا بتواند میانه میدان را در اختیار بگیرد. بازی کردن او در این منطقه خیلی تعیین کننده است. فیلیپه لوییس همیشه در سطح بالا ظاهر می‌شود. از عملکرد او خوشحالم چون بازیکن خیلی مهمی برای ماست. امیدوارم او در همین سطح بماند. لوییس جنگنده و قدرتمند است. آنتوان گریزمان هم در شرایط خوبی قرار دارد و ایده مشخصی دارد. او خیلی خوب رشد و پیشرفت کرده است. نگرانش نیستم چون تحت فشار نیست. نمی‌توانم عقاید همه را بخوانم و نسبت به آن واکنش نشان بدهم. باید به نظرات دیگران احترام بگذاریم. گریزمان به نحو احسن پاسخ ریبری را داد و به همین خاطر حرفی برای گفتن در این رابطه ندارم.

قرعه‌کشی کوپا دل ری هم ساعاتی قبل انجام شد. اتلتیکو مادرید باید به مصاف گیخوئلو برود. سیمئونه در این باره گفت: قرعه‌کشی را دیدم. به نحوه بازی گیخوئلو توجه خواهیم کرد. باید ببینیم چطور می‌توانیم مراحل حذفی را پشت‌سر بگذاریم. کوپا دل ری برایم جذاب است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار