مدیر اجرایی طرح پاکبان محرم در استان اردبیل گفت: ما قدردان حمایت همیشگی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هستیم که جوانان علاقمند و پرشور را در ارتقای وضعیت محیط زیستی در استان اردبیل تشویق و همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 16 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، صادق پناهی در نشست اعضای فعال انجمن دیده‌بان طبیعت در اردبیل اظهار کرد: ما قدردان حمایت همیشگی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هستیم که جوانان علاقمند و پرشور را در ارتقای وضعیت محیط زیست در استان اردبیل همواره تشویق و همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه با سخنان ارزشمندی فعالان این عرصه را مورد تفقد و حمایت واقعی قرار دادند تا بیش از گذشته حساسیت محیط زیست و مسائل پیرامونی را به خوبی تبیین و تشریح کنند.

مدیر اجرایی طرح پاکبان محرم در استان اردبیل با اشاره به سابقه حساسیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روی موضوع محیط زیست و نامه‌نگاری با مسؤولان کشور در ارتباط با وضعیت گردنه حیران گفت: ‌این حرکت‌ها و حمایت‌ها عنصر تشویقی برای فعالان محیط زیست است تا با رغبت‌، علاقه و انگیزه بیشتر در این مسیر گام بردارند.

پناهی افزود: قطعاً با این رهنمودها و حمایت‌ها ما در ادامه راه با قوت قلب بیشتر حرکت کرده و راه شایسته‌ای را در این مسیر طی می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه دو سال است که طرح پاکبان محرم را با همکاری شهرداری و با حضور بیش از 160 تا 200 نفر از علاقمندان و فعالان محیط زیست برگزار می‌کنیم، بیان کرد: این حرکت‌ها قطعاً زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا بتوانیم مردم را نیز به موضوع محیط زیست و صیانت و حفاظت از آن حساس کرده و خود آنها را راغب به نگه‌داری و دلسوزی در این زمینه کنیم.

دبیر انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل اضافه کرد:‌ اعضای انجمن دیده‌بان طبیعت و پاکبانان محرم به خودشان و حرکت ارزشمند معنوی خود افتخار می‌کنند که در طول سال با احساس مسؤولیت در این عرصه حاضر شده و سعی و تلاششان بر تقویت برنامه‌های معنوی و ارزشی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار