گسترش 3 - پدیده 0
تیم گسترش فولاد اولین برد خود را در لیگ شانزدهم با سه گل جشن گرفت.
کد خبر: ۳۱۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 16 October 2016
به گزارش تابناک تبریز شاگردان کمالوند در آخریندیدار هفته هشتم لیگ برتر، توانستندبا سه گل پدیده مشهد را شکست داده و اولین پیروزی خود را در لیگ شانزدهم به دست بیاورند.
گسترشی ها که تا قبل از این بازی قعر نشین لیگ برتر بودند با کسب این سه امتیاز با ارزش صعودی چهار پله ای در جدول کردند و به رده دوازدهم رسیدند.
 

هفته هشتم لیگ شانزدهم، یکشنبه 25/07/95، ساعت 15، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: بیژن حیدری                 کمک ها: حسن ظهیری و محمدرضا امینی
کارت زرد:
سیدمحسن حسینی(11)، رضا خالقی فر(22) و مسعود ابراهیم زاده(70) از گسترش فولاد
یونس شاکری(24)، میلاد کمندانی(37) و فریبرز گرامی(54) از پدیده


گسترش فولاد:

فرنادو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده(3+90 علی ارجمندیان)، علیرضا نقی زاده ، داریوش شجاعیان، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی(75 یوسف سیدی)، رضا خالقی فر(86 مصطفی اکرامی) و لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند


پدیده:

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، ابوالحسن جعفری، فریبرز گرامی، کریم احمدی، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی(46 محسن یوسفی)، معین عباسیان، حسین زامهران(53 دیارا) و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری


رضا خالقی فر که در این بازی آماده بود توانست در دقیقه  31  روی سانتر عالی علیرضا نقی زاده با ضربه سر دروازه پدیده را برای بار اول باز کند.
 
خالقی فر در نیمه دوم هم درخشش خود را ادامه داد و موفق شد با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه پدیده را برای دومین بار باز کند.
 
اما این پایان کار نبود و لوسیانو پریرا مهاجم تیزپای آبی پوشان موفق شد در دقیقه 76 گل دیگری باری گسترش به ثمر برساند.

به این ترتیب گسترش فولاد که قبل از این بازی در انتهای جدول قرار داشت، با پیروزی پرگل مقابل پدیده که گربه سیاه تیم های تبریزی بود 4 پله در جدول صعود کرد و ماشین سازی را به رده آخر فرستاد.

پدیده هم 7 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :