با جمع‌آوری نذورات مردمی و تعیین محلی در مرز چذابه با برپایی تدارکات خدماتی به زائرین حسینی ارائه شود و از مردم غیور بختیاری درخواست داریم تا با کمک‌ها و همکاری‌های خود در امر ایجاد موکب عزاداران حسینی در مرز چذابه کمک کنند.
کد خبر: ۳۱۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 17 October 2016
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لالی:موکب بزرگ بختیاری ها برای ایام اربعین حسینی در مرز چذابه برپا می شود
 
به گزارش لالی نیوز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لالی در سخنانی اظهار داشت: با همکاری خیرین موکب بزرگ بختیاری ها (هیئت عزاداران حسینی) جهت ارائه خدمات به زائرین در مراسم اربعین حسینی در مرز چذابه برپا می‌شود

حجت الاسلام عسگر مهدوی کیا تصریح کرد: زیارت اربعین امام حسین (ع) به‌قدری مهم بوده که حضرات اهل‌بیت علیهم السلام بر این موضوع اهتمام داشته‌اند و این سیره مستمر اهل‌بیت (ع) همچنان رواج دار د، لذا با توجه به مسائل موجود در جهان اسلام که بازتاب جهانی دارد قصد شکست وحدت مسلمانان را دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لالی با اشاره به اینکه کشورهای ضد اسلام با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی از جمله داعش و تکفیری ها درصدد نابودی اسلام ناب محمدی هستند ، افزود: حضور میلیون‌ها مسلمان در اجتماع اربعین امام حسین (ع)، وحدت مسلمانان را صدچندان می‌کند.

وی اجتماع بی‌سابقه مسلمانان را در مراسم اربعین حسینی سال گذشته مثبت و تأثیرگذار ارزیابی کرده و عنوان کرد: گروه‌های تروریستی بارها مسلمانان را نسبت به تخریب حرم مطهر امام حسین (ع) تهدید کرده بودند و شرکت ده‌ها میلیون نفر از مسلمانان در اجتماع اربعین توطئه‌های تروریست‌ها را خنثی و جهان تشییع را تقویت کرده است.

حجت الاسلام مهدوی کیا بابیان اینکه مردم ایران اسلامی به‌ویژه بختیاری های زاگرس نشین جهت حضور در اجتماع باشکوه اربعین حسینی آماده می‌شوند، گفت با وجود شرکت میلیون‌ها ایرانی در اربعین حسینی و با توجه به نیازهای زائرین امام حسین (ع)، تمامی شهرستان‌ها برای تأمین نیازهای زائرین حسینی سهیم هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان لالی با تأکید بر اینکه با همکاری خیرین موکب بختیاری ها در مرز چذابه برپا می‌شود، یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته جهت ارائه خدمات به زائرین حسینی در مراسم اربعین، موکبی بختیاری ها به نام هیئت عزاداران حسینی  برپا خواهد شد که در آن روزانه بیش از هزار نفر غذا و آب و میوه و سایر نیازمندیها توزیع خواهد شد.

وی  خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری نذورات مردمی و تعیین محلی در مرز چذابه با برپایی تدارکات خدماتی به زائرین حسینی ارائه شود و از مردم غیور بختیاری  درخواست داریم تا با کمک‌ها و همکاری‌های خود در امر ایجاد موکب عزاداران حسینی در مرز چذابه کمک کنند.

وی در پایان افزود: مردم جهت کمکهای غیر نقدی(برنج،گوشت،مرغ،حبوبات،آب معدنی،میوه،کیک و ساندیس،چای و قند و...) به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لالی واقع در پشت مدرسه دهخدا و کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملت    4632088064  به نام هیئت فاطمیون واریز نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر به شماره تماس های 09120521664  و  09169019705 تماس حاصل فرمائید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار