کد خبر: ۳۱۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 17 October 2016


مدرس علوم تربیتی در مراکز علمی کشور گفت: والدین با روش‌های نوین تربیتی آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ساعد هرسینی ظهر امروز در مراسم متمرکز منطقه‌ای پیوند در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اظهار اشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در پرورش و تربیت نسل امروز آشنایی والدین به روش‌های تربیتی نوین است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به رشد فضاهای مجازی لازم است تا والدین با روش‌های تربیتی نوین آشنا شده و در تربیت فرزندان خود از این روش‌ها استفاده کنند.

هرسینی ادامه داد: در این راستا یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای رشد و تربیت و پرورش فرزندان تعامل بیشتر اولیا با مربیان است.

وی گفت: با اقدامات و فرهنگ‌سازی‌های انجام شده، مشارکت اولیاء و مربیان بیشتر خواهد شد و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر دانش‌آموزان در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.

مدرس علوم تربیتی در مراکز علمی کشور با تأکید بر اینکه جامعه امروز در بخش علوم تربیتی – آموزشی نیاز به تحول و توسعه دارد خاطرنشان کرد: در این راستا باید اقدامات و کارشناسی‌های لازم صورت گیرد و نیازهای فرزندان در دوره‌های مختلف سنی فراهم گردد.

هرسینی با اشاره به اینکه خانواده یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی در رشد و تربیت شخصیتی دانش‌آموزان است افزود: برای رشد و حرفه‌ای شدن خانواده لازم است نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و والدین برگزار شود.

وی استفاده خانواده‌ها از مشاوره را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تعامل اولیاء و مربیان در مدارس موجب می‌شود تا دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار نگیرند و قدرت نه گفتن را به رفتارهای نامناسب داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار